Hvad hedder denne Pearl Jam sang?
Fra : dentro

Dato : 18-12-01 23:15

Jeg hørte en sang med Pearl Jam, men fandt ikke ud af
hvad den hed. Der er en gennemgående guitar på, som
spiller rundgangen fra "Knocking on heaven's door",
dvs.:

G - D - C
G - D - Am

Håber I kan finde den til mig :)

/dentro
ICQ 33379605

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-01 16:48

du tror ikke det er gun'n roses cover nummer af bob dylans nummer?

Fra : nikolaj borg

Dato : 19-12-01 16:49

"dentro" <kena(remove)@mail.dk> wrote in message
> Jeg hørte en sang med Pearl Jam, men fandt ikke ud af
> hvad den hed. Der er en gennemgående guitar på, som
> spiller rundgangen fra "Knocking on heaven's door",

Umiddelbart kommer jeg til at tænke på Masters of War, som SVJH er et Bob
D-cover. Det er ikke de samme akkorder, men når det drejer sig om Bob D
lugter det jo altid lidt af fisk

Kan du ikke komme på noget af teksten eller hvor du hørte den?

/Nikolaj

Fra : dentro

Dato : 19-12-01 20:10

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en
meddelelse news:9vqcs9$m50$1@egon.worldonline.dk...

> Umiddelbart kommer jeg til at tænke på Masters of War

Nej, det var ikke den.

> Kan du ikke komme på noget af teksten eller hvor du
hørte den?

Nej desværre..... Jeg hørte den på en CD med Pearl Jam.
(Ved ikke hvilken).

/ dentro