Masters At Work
Fra : Niels Overgård

Dato : 18-12-01 23:00

Hej

MAW udsender Our time is coming, et helt album d. 9. feb. på Tommy Boy. Jeg
glæder mig edderhous'me meget. Men hvordan lyder den? Er der nogen som er så
heldige at have lyttet til advance-pladen.
Jeg er kæmpefan af MAW, og har forsøgt at følge med i hvad de udsender, men
det er godt nok svært, med den hastighed de spytter remixes ud i. Men nu har
jeg da endelig fundet deres hjemmeside.
www.mastersatworkinc.com/index.php
Er der andre MAW fanatikere derude?
Er der nogen som også har prøvet at låse alle døre, rullet gardinerne for,
skruet stereoen op på 11 og isoleret sig sammen med 10th ann. boxsættene i
flere dage?

mvh.
Niels O.

Fra : Invisible Man

Dato : 21-12-01 23:27

"Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> skruet stereoen op på 11 og isoleret sig sammen med 10th ann. boxsættene i

Masters At Work holder hele vejen, helt sikkert! Jeg har hørt deres nye
single, Work, og den er sgu meget cool, må jeg sige... Men jeg glæder mig
godt nok til det kommende album, hvor synes der langt til den 9/2.... Når nu
du hører Masters At Work, hører du så også fx. Kerri Chandler (noget af hans
nye, bl.a. det han har lavet med Jerome Sydenham) og Puddu Varano...??

---I.M.

Fra : Niels Overgård

Dato : 22-12-01 13:15

Hej
Næhh....Jeg må med skam bekende at jeg ikke er særlig godt hjemme i Kerri
Chandler, men det vil jeg da råde bod på nu.
Jeg har også hørt Work, og set videoen på deres hjemmeside. Iiiiiha det var
herligt, sådan rigtigt afrikanistisk. Man må jo sige at de er helt fremme på
den hotte africanism-bølge, ligesom en anden af mine favoritter Bob Sinclar.
Meeen Puddu Varano?? Er det ikke nogen år siden, eller hva'! DJ'er han idag
eller?...jeg synes da ikke lige, at jeg har set noget pladeagtigt med ham på
det seneste, men her kan det da godt være, at jeg er lidt fatsvag.

Mvh.
Niels O

Fra : Invisible Man

Dato : 26-12-01 01:52

> [...]
> eller?...jeg synes da ikke lige, at jeg har set noget pladeagtigt med ham

> det seneste, men her kan det da godt være, at jeg er lidt fatsvag.

Før de første, de (det er en duo)... de udgav albummet Star 70 i 2000 og har
for nylig udgivet singlen Treating Me Mean og kommer med et album til marts
næste år... de har jævnligt givet koncerter i det københavnske her på det
sidste (mest på natklubber, Rust bl.a.) følg med på www.pudduvarano.dk
Den ene halvdel af PV, Morten Varano, har også arbejdet under navnet Sunny
Face - hvor de bl.a. brugte hans Sunny Cha Cha Cha til Knorr reklamen med
manden, der serverer for nogle damer, hvor han kun er iført boxershorts og
et forklæde... samt at han også er med i Los Chicharrons sammen med New
Yorker dj'en Ramon Santana... Musikken er meget inspireret af det
sydamerikanske og lyden er.... lækker! Men anyway, helt væk er de altså
langt fra... og fatsvag tvivler jeg nu på du er...(??)

---I.M.