Dildo spørgsmål II
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-12-01 22:04

Hej

Jeg vil gerne lave en lille brugerundersøgelse om dildoer.

Hvad foretrækker I og hvorfor.

En stor eller lille dildo?

Det er jo relativt, men jeg tænker
på omfang og længde. Skal det svare til kærestes størrelse
eller være mindre eller større? Prøv at svare ærligt, selvom
det er med fare for at fornærme jeres bedre halvdel *S*. Der
jo forskel på den ægte vare og den kunstige, og derfor måske
også andre præferencer mht. til den kunstige, hvor man kan
vælge mellem mange størrelser.

Skal den være stiv/rigid eller fleksibel/gummiagtig?

Skal den have forholdvis naturlige former eller være glat?

Skal den have en stort eller lille pikhoved? Måske et lidt
underligt spørgsmål, men kæresten kan tydeligt mærke når mit
bliver større og stimulerer g-punktet.

Hvad med farver?

Hvad med evt. vibratorfunktion. Skal den være kraftig eller svag
eller bare justérbar.

Skal den have klitoris stimulator?

Det var hvad jeg lige kunne finde på

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : Sott

Dato : 19-12-01 08:01

Hej Mark :0)

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg vil gerne lave en lille brugerundersøgelse om dildoer.

Scary dude

> Hvad foretrækker I og hvorfor.

Aheeemmm...... ihh, alser - det må være ligesom med
alder - det spørger man ikke en dame om *LOL*

> En stor eller lille dildo?

Begge dele, kommer an på til hvad og hvornår *S*
(ej - jeg har kun to stk's standardstørrelser, så måske
er jeg ikke den rette til at kommentere på dette).

> Det er jo relativt, men jeg tænker
> på omfang og længde. Skal det svare til kærestes størrelse
> eller være mindre eller større?

Dem jeg har, de er standard - tror jeg.
Men jeg er altså begyndt at overveje en mega-stor
satan, evt. sådan en blød én.

> [...]
> jo forskel på den ægte vare og den kunstige, og derfor måske
> også andre præferencer mht. til den kunstige, hvor man kan

Jupper.

> Skal den være stiv/rigid eller fleksibel/gummiagtig?

Dem jeg har er stive/rigide - men som sagt, jeg tror, jeg snart
vil have en blød/blødere én.

> Skal den have forholdvis naturlige former eller være glat?

Min foretrukne er helt glat, vel omkring 15 cm og tilfældigvis
guldfarvet.

> Skal den have en stort eller lille pikhoved?

Øhhhh..... det har jeg aldrig tænkt over.

> Hvad med farver?

Nærmest underordnet - jeg kan alligevel ikke "se" den i action *G*

> Hvad med evt. vibratorfunktion. Skal den være kraftig eller svag
> eller bare justérbar.

Ikke eksisterende - jeg kan ikke fordrage den der summen.
Hverken lyden eller følelsen.

> Skal den have klitoris stimulator?

Ved ikke, har ikke prøvet én med - sikke mange ting jeg har
til gode

> Det var hvad jeg lige kunne finde på

Det var da også en ordentlig omgang.
Får vi lige en tilbagemelding på din research *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : D9N

Dato : 20-12-01 11:11

> Hej
Howdy

> Jeg vil gerne lave en lille brugerundersøgelse om dildoer.

glimragende ide

> Hvad foretrækker I og hvorfor.

jeg kan godt undvære dem til mig selv... AV!

> En stor eller lille dildo?

ja... en stor eller en lille

> [...]
> jo forskel på den ægte vare og den kunstige, og derfor måske
> også andre præferencer mht. til den kunstige, hvor man kan

Vi har købt et sæt, med et lillemassageapperat, og 9 gummiting til at sætte
på, samt et æg, en penisvibrator, penisring.
og det er utroligt hvad man kan bruge det til *GF* der er med riller,
naturligt formet, knopper, anal, samt et par G-punkt's tutter som er ret
effektive, men det bedste var dog ægget....
penisvibratoren er vist lavet til små Japanske mænd...så den kan ikke
bruges... penisringen er også en kanon opfindelse...

> Skal den være stiv/rigid eller fleksibel/gummiagtig?

ja

> Skal den have forholdvis naturlige former eller være glat?

både og...

> Skal den have en stort eller lille pikhoved? Måske et lidt
> underligt spørgsmål, men kæresten kan tydeligt mærke når mit
> bliver større og stimulerer g-punktet.

ikke nødvendigvis...

> Hvad med farver?

ligegyldigt

> Hvad med evt. vibratorfunktion. Skal den være kraftig eller svag
> eller bare justérbar.

justerbar

> Skal den have klitoris stimulator?

det må den gerne

> Det var hvad jeg lige kunne finde på

oki

--
vh
D9N

[ICQ - 78427356]
Peace-Love-Harmony

*
* *
* *
* * * * * * * *
* MERRY *
* CHRISTMAS *
* TO *
* YOU ALL *
* 2001 *
* * * * * * * *
* *
* *
*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-12-01 08:37

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message

> Hvad foretrækker I og hvorfor.

yikes*G* det er sku da et vidt begreb

> En stor eller lille dildo?

skulle du ikke have "tyk eller tynd... lang eller kort" med også?
foretrækker.... hmmm... normal størrelse*G* dvs en på størrelse med
kærestens*G* og det er sku ike engang fordi at han læser med )

> Skal den være stiv/rigid eller fleksibel/gummiagtig?

hmmm afhængig af situationen.... men jeg foretrækker nok oftest den
gummiagtige.....

> Skal den have forholdvis naturlige former eller være glat?

naturlige former... klart.... eller i hvertfald med former af en eller anden
art.... de glatte giver ike mig en skid i hvertfald*G*

> Skal den have en stort eller lille pikhoved? Måske et lidt
> underligt spørgsmål, men kæresten kan tydeligt mærke når mit
> bliver større og stimulerer g-punktet.

jeg ville nok personligt foretrække en af den der er direkte beregnet til
g-punktet frem for en med "forstørret" pikhovede....

> Hvad med farver?

min yndlings herhjemme er en gennemsigtig doppelt jelly*G*

> Hvad med evt. vibratorfunktion. Skal den være kraftig eller svag
> eller bare justérbar.

igen afhængig af situationen..... oftest foretrækker jeg uden... men nogle
gange bruger jeg så et æg sammen med som er justerbar*G*

> Skal den have klitoris stimulator?

nope

> Det var hvad jeg lige kunne finde på

ikke mere?