Glædelig jul
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-12-01 21:26

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-12-01 21:29

> og tak jeg også sige vil ,
> for gode råd jeg hented´ her,
> og diskussioner nok især ..
> for det skal der nu til.
>
> Juleognytårstankerfra Ami
og vuf fra vovserne osse lié

Fra : x Vuf x

Dato : 18-12-01 22:22

Tue, 18 Dec 2001 21:26:08 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:

>Nu to- og firbened´ alle får
>et ønske om en glædelig jul,
>samt ønsket om et godt nytår.
>Et råd I også lige får ..
>spis jer ej syg i slik og sul.

>I ng. hund er rart at være
>dog tonerne går ofte højt ..
>måske er nogle af os sære,
>og alle kan nok noget lære,
>når tit med tolerance det er sløjt .

>En fredfyldt jul jeg ønsker jer
>og tak jeg også sige vil ,
>for gode råd jeg hented´ her,
>og diskussioner nok især ..
>for det skal der nu til.

>Juleognytårstankerfra Ami

Ihhh hvor du bare kan. Man bli'r sgi helt misundelig!

En fredfyldt og glædelig jul til alle.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 15/9 hvid/rød 1 pige
17/10 tricolour 2 piger
-

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-12-01 23:50

"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev i en meddelelse
> Tue, 18 Dec 2001 21:26:08 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>
> Ihhh hvor du bare kan. Man bli'r sgi helt misundelig!
>
> En fredfyldt og glædelig jul til alle.

Ja men tak da for dine pæne ord .. du kan jo bare sige til hvis du
står og mangler en lejlighedssang en gang, så finder vi ud af det ..
det må jo helt sikkert blive en vennetjeneste som tak for din
tilstedeværelse i denne ng ..

Fra : x Vuf x

Dato : 19-12-01 00:21

Tue, 18 Dec 2001 23:49:54 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>står og mangler en lejlighedssang en gang, så finder vi ud af det ..
>det må jo helt sikkert blive en vennetjeneste som tak for din

Hvis du mener dét alvorligt, vil jeg gerne ta' dig på ordet til
min datters 30-års fødselsdag i november næste år!

(Det er min yngste)

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-12-01 01:05

> Hvis du mener dét alvorligt, vil jeg gerne ta' dig på ordet til
> min datters 30-års fødselsdag i november næste år!

Ja men selvfølgelig mener jeg det da .. ellers sagde jeg det ikke ..
og du er sørme da ude i god tid ....men brug tiden til at lave nogle
stikord og notater og mail dem så til mig når vi når hen i sept./okt.
så finder vi sagtens ud af det .. og vil du have den i god tid , så
mail stikord osv før .. så får du sangen før .. husk lige at nævne
hvilken melodi du vil have den på

julehilsner fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 19-12-01 10:02

Wed, 19 Dec 2001 01:04:39 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev...

>Ja men selvfølgelig mener jeg det da .. ellers sagde jeg det ikke ..
>og du er sørme da ude i god tid ....

Det var det eneste, jeg lige kunne finde på...

Skal kigge på det efter jul o.s.v.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-12-01 10:16

> Skal kigge på det efter jul o.s.v.

Der er jo også god tid .. og sig til hvis der kommer andre .. jeg kan
jo faktisk lide det der

mvh Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 19-12-01 10:44

Wed, 19 Dec 2001 10:15:46 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev...

>Der er jo også god tid .. og sig til hvis der kommer andre .. jeg kan
>jo faktisk lide det der

Ups du svarer sgi hurtigt! Har du adsl eller kabel?
Jeg må nøjes med isdn. Det forærede jeg mig selv, fordi jeg
holdt op med at ryge 23. sept.2000.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-12-01 11:04

> Ups du svarer sgi hurtigt! Har du adsl eller kabel?
> Jeg må nøjes med isdn. Det forærede jeg mig selv, fordi jeg
> holdt op med at ryge 23. sept.2000.

Jeg sad tilfældigvis ved puterdyret og legede .. da dit indlæg kom ..
og jeg har fået news.netsite.dk som nyhedsserver .. stofas er pt.
meget langsom og ustabil .. og jeg er tilkoblet stofa .. der går over
fællesantennen meget praktisk og billigt .. synes jeg .. mvh Ami ..

Flot du holdt op med at ryge .. hvordan går man det?? det er aldrig
lykkedes for mig trods mange og ihærdige forsøg .. ..

Fra : x Vuf x

Dato : 19-12-01 15:54

Wed, 19 Dec 2001 11:03:58 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>meget langsom og ustabil .. og jeg er tilkoblet stofa .. der går over
>fællesantennen meget praktisk og billigt .. synes jeg .. mvh Ami ..

Hvis du betaler under 300,- om måneden, så er det billigt.

>Flot du holdt op med at ryge .. hvordan går man det?? det er aldrig
>lykkedes for mig trods mange og ihærdige forsøg .. ..

Hmmmm...Ja du har nok hørt det før, men man skal altså bare holde op.
Ikke noget med at sætte forbruget ned; det lykkes aldrig!
Næ bare cut og væk med alt hvad der hedder tobak og smøger.
Det sværeste er, at lære sig, at man sagtens kan sætte sig med
en kop te/kaffe og liiiige slappe af i 10 min., inden man
fortsætter med arbejdet. Dér har man altid brugt som undskyldning...
Ihhh hvor er jeg smøgtrængende! Altså man skal lære sig, at hvile
er legitim.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-12-01 16:10

> Hvis du betaler under 300,- om måneden, så er det billigt.

OK .. det er billigt .. jeg kan hente op til maks. 4000 MB om måneden
for 200 kr ,,, har jeg brug for at hente mere kan jeg meddele det og
så koster det lidt mere men stadig vil jeg sagten kunne holde det for
under 300 pr. måned .. har aldrig i de 16 måneder jeg har haft det
brugt de 4000 selvom jeg bruger nettet meget og uden at tænke på
økonomi ..min søn overstiger de 4000 MB men stadig ikke over 300
kr...indtil nu har jeg brugt ca. 400 mb i denne måned ..så jeg kan
hente alt det ned fra nettet jeg vil resten af måneden uden at
overskride grænsen .. jeg betaler jo ikke pr. minut jeg er på men for
det jeg transport ..

> Hmmmm...Ja du har nok hørt det før, men man skal altså bare holde
op.
> Ikke noget med at sætte forbruget ned; det lykkes aldrig!
Det ved jeg godt ..men trods det har jeg halveret mit forbrug og
holder det fint .. og har holdt det siden i juni måned .. så det
fortsætter jeg med lidt endnu ..

mvh Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 19-12-01 18:30

Wed, 19 Dec 2001 16:10:20 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>"x Vuf x" <webmaster@***sonpet.com> skrev...

>Det ved jeg godt ..men trods det har jeg halveret mit forbrug og
>holder det fint .. og har holdt det siden i juni måned .. så det
>fortsætter jeg med lidt endnu ..

Ok...jeg skar også ned fra 30 grøn cecil til 10, men røg op på 20.
Rød cecil, her til sidst, røg jeg 10-20 pr. dag.
Men jeg ville altså gerne ha' isdn, så smøgerne røg ud.
Der er ikke meget spræl i en pension!