Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket digital kamera skal jeg købe ???
Fra : SAFE_KILL

Dato : 18-12-01 18:42

Hej Jeg står og skal købe et digital kamera......

MEN HVAD SKAL JEG KØBE ???

Det må max. koste 4500 kr.

Og jeg skal bruge det til, at tage billeder istedet for det almindelige
kamera.

Så jeg går i en fotoforretning og får fremkaldt billederne fra cd` bagefter.

De skal ikke forstørres mere end ca. op til 20 x 20 cm.

Har i nogle foreslag ???

Mvh. Permoje

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 18-12-01 20:36

"SAFE_KILL" <Permoje@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
bagefter.

> De skal ikke forstørres mere end ca. op til 20 x 20 cm.

Det afhænger af hvilken type billeder du gerne vil tage...
Start med at tage en tur igennem indlæggende i denne gruppe bare i løbet af
den sidste måned, der er mange som har stillet det samme spørgsmål, og fået
ganske kvalificerede svar. Der er også flere links til steder på nettet med
anmeldelser af forskellige kameraer. Og har du så stadig spørgsmål, er du
selvfølgelig velkommen til at spørge igen...

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 18-12-01 23:28

20 x 20 kræver da også noget i 300 dpi, 4 mill. pix. måske ...

Mvh Jan

Fra : Per F Andersen

Dato : 19-12-01 10:30

Ja, hvis et foto på 20*20 cm skal skrives ud i 300 dpi kræver det i
underkanten af 6 Mb

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk