network monitor
Fra : Henrik

Dato : 18-12-01 17:42

Hejsa
Hvad bruges network monitor til ?
Kan jeg skade min 3330 ved at bruge det ?

Henrik

Fra : CellKey.dk

Dato : 19-12-01 02:03

"Henrik" <Henrik@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvad bruges network monitor til ?
> Kan jeg skade min 3330 ved at bruge det ?

Hej Henrik.

Netmonitor kan bruges til en masse ting. En liste over funktioner kan findes
et sted på nettet. Kan ikke lige finde adressen.
Den kan overhovedet ikke tage skade af det. Det bruges til antenne test og
test af telefonen, eller rettere sagt oplysning/overvågning af
netværk-signal, "master" og andre diverse funktioner.
Bla kan du i test nr. 20 se temperaturen i telefonen. 2. linie til venstre
står der +XX, hvor XX angiver temperaturen i grader.
Meget sjov funktion for private, ikke andet.

--
Cellkey.dk fjerner simlåsen på din nokia telefon.
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller.

- CELLKEY.DK
--- --- ---

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 16:31

CellKey.dk skrev:

>Netmonitor kan bruges til en masse ting.
>Den kan overhovedet ikke tage skade af det.

Njoah, man kan da vist godt få lavet en del rod.

>Bla kan du i test nr. 20 se temperaturen i telefonen. 2. linie til venstre
>står der +XX, hvor XX angiver temperaturen i grader.

Det er vist kun hvis batteriet understøtter det.

>Meget sjov funktion for private, ikke andet.

Hvorfor for private?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : CellKey.dk

Dato : 28-12-01 02:21

> Njoah, man kan da vist godt få lavet en del rod.

Som hvad? enten aktiverer du det eller også gør du ikke. Ved ikke om dine
programmer laver numre med telefonerne..?

> Det er vist kun hvis batteriet understøtter det.
Næsten.. Min 3310 med uoriginalt batt. måler fint.

> Hvorfor for private?

Sjov funktion for private,
Fagfolk bruger det til at teste antennetilstand på telefonen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 03:35

CellKey.dk skrev:

>Som hvad? enten aktiverer du det eller også gør du ikke.

Jeg snakke om selve Netmonitor (i telefonen), ikke programmer der slår
Netmonitor til og fra (PC-programmer)

>Ved ikke om dine programmer laver numre med telefonerne..?

Det er selve Netmonitor på telefonen der kan lave rod, send mig din
telefon, så skal jeg vise dig nogle tricks der besværliggør din brug
af telefonen

>venstre

>Næsten.. Min 3310 med uoriginalt batt. måler fint.

Så understøtter dit batteri det - nogle gør - nogle gør ikke.
Der er vist også nogle der viser forkert, enten fordi de ikke
understøtter det korrekt, eller fordi termometret simpelthen er for
dårligt.

OK - jeg misforstod.

venligst,
Lasse Hedegaard