Dildo Spørgsmål
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 18-12-01 15:41

Jeg har netop invisteret i en lilla "jelly" dildo, som et lille nyt indslag til
mig og kærstens sexliv. Men der er lige nogle ting jeg ikke er helt på det rene
med:
Den er jo som sagt lavet af det der bløde og lækre "jelly", men er der nogle
giftige stoffer i dette, som jeg ikke ved af, f.eks "tallater" eller andre
slemerter??
Så er der det med at få det til at glide, det ville hjælpe lidt med lidt
smørelse i starten kan man f.eks bruge ganske almindelige madolier, som jo er
lidt billigere en glide creme??

Håber der nogle "pro's" der kan hjælpe en newbie som mig.

Mvh.

MMJ

--
Posted from 0xc3f91b17.svgnxr2.ras.tele.dk [195.249.27.23]

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 18-12-01 17:58

On Tue, 18 Dec 2001 14:41:13 +0000 (UTC), "Morten Jørgensen"
<grinder213@hotmail.com> wrote:

> [...]
>giftige stoffer i dette, som jeg ikke ved af, f.eks "tallater" eller andre

det kan du være rolig for at der ikke er !
med mindre at en af jer lige netop har en alergi over for sligt - ja
om en alergisk reaktion er det sammen som en forgiftinng ved jeg ikke
men jeg har nu ikke hørt om nogen dø af det så deeet
Mv
Bo

Fra : Dan Andersen

Dato : 18-12-01 18:51

Hej

> [...]
> smørelse i starten kan man f.eks bruge ganske almindelige madolier, som jo

Tjoooo, det skader jo ikke, men jeg ville nu fortrække, også selv om det er
lidt dyrrer, noget vandbaseret glidecream. Det fåes for ca 60,- i Matas, og
kan holde et godt stykke tid (alt efter hvad man bruger det til)

Mvh
Dan Andersen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-12-01 20:36

Hej Morten

> [...]
nogle
> giftige stoffer i dette, som jeg ikke ved af, f.eks "tallater" eller andre

Jeg tror ikke der er nogen risiko. De er blevet ret gode til at
lave sådan noget og producenterne ved jo hvor de havner, så ...

Vi har selv én og den er faktisk ok. Vibrator funktionen døde dog,
da kæresten kylede den efter mig pga. en fræk bemærkning *G*.

> [...]
> smørelse i starten kan man f.eks bruge ganske almindelige madolier, som jo

John viste mig en olie, som han var ret vild med. Og forståeligt nok. Jeg
fik en dråbe på håndryggen og det ku' noget. Nul friktion, meget drøj og
det generede ikke huden, tørrede eller lign. Jeg kunne have smurt det meste
af hånden ind med den dråbe, tror jeg.

Der er sikkert flere der ved hvad det er for et mærke. SMShop havde det,
men de skal lige ovenpå igen. Hvilket jeg håber de kommer.(PS. rigtig
godt interview du lavede i TV-Lorry, Michael).

Hilsen

Mark

Fra : John Sahl

Dato : 18-12-01 22:00

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message news:9vo5ri$dip$1@sunsite.dk...
> [...]
> det generede ikke huden, tørrede eller lign. Jeg kunne have smurt det meste

Det hedder Eros Bodyglide og det er genialt, men lidt i den
dyre ende. Kvalitet koster!

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Britta

Dato : 18-12-01 22:44

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det hedder Eros Bodyglide og det er genialt, men lidt i den
> dyre ende. Kvalitet koster!

Jeg tror også det er Eros Body Glide Mark tænker på, men den
dur ikke sammen med legetøj af 'jelly', men derimod fint sammen
med latex - altså kondomer og gummilegetøj. M.h.t. madolien, der
blev nævnt tidligere i tråden, skal man endelig ikke bruge den
sammen med gummi - herunder kondomer.

Venligst,
Britta

P.S. Håber at en lille OT bemærkning er o.k? Takket være mange
søde mails og
megen opbakning i det hele taget, er vi 1½ jyde ved at være
kommet over det værste chok.

Fra : John Sahl

Dato : 19-12-01 01:15

"Britta" <briped@gmx.net> wrote in message news:9vodfv$urj$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> med latex - altså kondomer og gummilegetøj. M.h.t. madolien, der
> blev nævnt tidligere i tråden, skal man endelig ikke bruge den

Det ER Eros Bodyglide han tænker på for det er mig der viste ham
den *G*

Nu bruger vi godt nok kondomer på vores legetøj så vi kan godt
bruge den. Ingen grund til at risikere at Sabina tilrager sig flere
dårligdomme end hun døjer med i forvejen

> P.S. Håber at en lille OT bemærkning er o.k? Takket være mange
> søde mails og
> megen opbakning i det hele taget, er vi 1½ jyde ved at være
> kommet over det værste chok.

Dejligt at høre, jeg håber i snart er på fode igen!

Fra : Torben Madsen

Dato : 18-12-01 22:47

Hej Morten
Til dit spørgsmål om madolie som glide midel. Det må du/i ikke bruge da det
i de mange tilfælde kan give infektion.
Du kan eller godt begynde at glæde dig det er et spændende stykke legetøj.
Men husk nu at det ikke kun er legetøj for kvinder. Go fornøjelse.
mvh.
torben

Fra : Ghita

Dato : 19-12-01 23:54

> [...]
der nogle
> giftige stoffer i dette, som jeg ikke ved af, f.eks "tallater" eller

Jeg lider af allergi, og selv det midste stykke latex giver giver
mig knopper og hudløshed. AV.
Men jeg går ud fra at der er nogle regler for hvad det ikke må
indeholde, så folk uden de skavanker trygt kan bruge det.
Ghita

Fra : Jochke

Dato : 21-12-01 21:45

Hej Morten

"Morten Jørgensen" <grinder213@hotmail.com> wrote in message
> [...]
rene
> med:
> Den er jo som sagt lavet af det der bløde og lækre "jelly",

Du har vel ikke et link til et sted hvor man kan købe den lille frækkert??
Den lyder spændende...

/Jochke

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-12-01 22:18

> Du har vel ikke et link til et sted hvor man kan købe den lille frækkert??
> Den lyder spændende...

Renate Buccone i København. Røvfed forretning.

Mark

There's a new medical crisis. Doctors are reporting
that many men are having allergic reactions to latex
condoms. They say they cause severe swelling.
So what's the problem? -Jay Leno