Hvilken mobi skal jeg vælge ?
Fra : SFJ

Dato : 18-12-01 14:18

Hej NG.

Nu er jeg så grundigt træt af min T28'er at der skal en anden mobi til.

Jeg har kigget på en 6210'er. Den er billig, og børnesygdommene er vel ved
at være kureret ??

Af andre valgmuligheder er Siemens S40 eller Ericsson's T68.

Hvad syntes I ??

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-12-01 15:29

Hej Søren!

KØB 6210!!!

FEEEEEED FON, kan hvad den skal kunne, og lidt til! -Jeg har ALDRIG haft et
eneste problem med den!

Helt sikkert den bedste telefon i forhold til pris!!!

VH
Lasse

Fra : Nick Christensen

Dato : 18-12-01 16:49

> FEEEEEED FON, kan hvad den skal kunne, og lidt til! -Jeg har ALDRIG
> haft et eneste problem med den!

Jeg giver Lasse ret, jeg har haft min siden November 2000. Der har ALDRIG
været nogen problemer med den. Jeg lagde ud med software 3.06 mener jeg, og
nu har jeg så 4.27. Dejlig telefon, jeg sælger min nyindkøbte 8310 og
beholder 6210'en istedet.

Så jeg har en 8310 til salg hvis det har interesse, kr. 3000,-

Fra : mini

Dato : 18-12-01 21:14

> Så jeg har en 8310 til salg hvis det har interesse, kr. 3000,-

er 8310 en god telefon, eller er det noget der ikke er så meget
værd.....
Ville det være bedere at købe en 6210....?????
det lyder sådan......eller hvad....

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Berg

Dato : 19-12-01 11:02

8310 er en fed telefon, ingen tvivl om det. Den kan alt det 6210 kan plus en
del mere. Og så er den jo også mindre. Men 6210 er nu også en fed telefon i
forhold til prisen. Det er nok et spørgsmål om design, om hvilket man bedst kan
lide. Synes du 6210 er pænest/fedest så køb den. Og hvis du synes 8310 er
pænest/fedest så køb den.
8310 har haft lidt børnesygdomme, men de er kureret med den nye software.

Anders

--
Posted from [212.93.55.37]

Fra : Anders Berg

Dato : 19-12-01 13:02

Og lige nu kan du få 8310 til 2695,- hos www.tele2shop.dk

det må siges at være billigt!!!

Anders

--
Posted from [212.93.55.37]

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 17:57

Anders Berg skrev:

>Og lige nu kan du få 8310 til 2695,- hos www.tele2shop.dk
>
>det må siges at være billigt!

Og det var vist en fejl, prisen er rettet til 3'499,- nu.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : mini

Dato : 20-12-01 08:59

"Anders Berg" skrev d. 19-12-01 11:02 dette indlæg :
> [...]
er
> pænest/fedest så køb den.
> 8310 har haft lidt børnesygdomme, men de er kureret med den nye

Tak for det. nu er jeg lidt mere sikker på hvilken telefon jeg vil købe
og det bliver nok 6210....ved du om man kan få en mp3 afspiller til at
tilslutte nokia telefoner.( jeg vil nemlig geren købe en telefon med mp3
men jeg er ikke helt vild med nokias nye 5510)

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Berg

Dato : 20-12-01 11:43

Jeps, det kan du godt. De har lavet en som både har MP3 og radio. Du kan se den
www.nokia.dk Den koster 1500 kr det billigste sted jeg har set. Normal pris
op til 2400 kr.

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Anders Berg

Dato : 20-12-01 11:46

Det er faktisk her den koster 1500 kr. Ret billigt!! Der er fremragende lyd i,
men desværre kun 32MB hukommelse fra start af!! Men så har den jo Radio.

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-12-01 13:49

Anders Berg skrev:

>Jeps, det kan du godt. De har lavet en som både har MP3 og radio. Du kan se den
>på www.nokia.dk Den koster 1500 kr det billigste sted jeg har set. Normal pris
>op til 2400 kr.

Kan den bruges til Nokia 6210? Der står kun 3310, 3330, 8210 og 8850
på deres website.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders Berg

Dato : 20-12-01 15:22

Nu bliver jeg da egentlig helt i tvivl. Den kan nemlig bruges til 8310, selvom
den heller ikke står der. Jeg ville nok ringe og høre en forhandler. Men den
kan jo ellers også sagten bruges uden en Nokia moil.

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Mickey

Dato : 18-12-01 15:27

"SFJ" <s.f.j@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Af andre valgmuligheder er Siemens S40 eller Ericsson's T68.

jeg vil mene T68 er den bedste af dem - det er den jeg bedst kan lide uden
nogensinde at have brugt nogen af dem, kun set på dem

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : alwresuihalert

Dato : 18-12-01 15:56

snip
> [...]
> at være kureret ??
>
> Af andre valgmuligheder er Siemens S40 eller Ericsson's T68.

6210 er en stor klods i forhold til din T28. Er kun dualband.

T68 & T39 vejer ca. det samme som din T28, men T68'eren fylder mindre.

T39 kan alt bortset fra farveskærm. T68 har farveskærm, andet design og
på_et_tidspunk_MMS_når_det_kommer - ellers er det som en T39, men ca. 1500
kr. dyrere.

Hvis T39 i form af det lignende design ikke giver dårlige associationer,
kunne du også overveje den. Jeg har selv en T39.

S40 vejer mere end Erics' og er kun dualband. Ellers vel okay - har ikke
prøvet den så meget. Ikke så dyr.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-12-01 05:56

"alwresuihalert" <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> wrote:

[snip]
>S40 vejer mere end Erics' og er kun dualband. Ellers vel okay - har ikke
>prøvet den så meget. Ikke så dyr.

S40 er en triple-band telefon. Det var faktisk en af de første.

Peter

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 21-12-01 07:44

Jeg havde en 6210 som jeg var godt tilfreds med, på nær den var langsom i
menuen. Den blev desværre stjålet fra mig i skolen, så nu bruger jeg min
3210 med vibrater indtil videre. Håber så forsikringen dækker!

Rasmus Lauritsen