The Matrix Revisited
Fra : Martin Møller

Dato : 18-12-01 13:59

Jeg har set, at man kan købe The Matrix med The Matrix Revisited (TMR) flere
steder, bl.a. Future Ent. Da jeg før eller senere _skal_ have The Matrix,
vil jeg bare høre, om der er nogen, der anbefaler, at man bruger 4 pund
ekstra og får TMR med i købet udover filmen, eller om det er noget, der ikke
er fem flade øre værd?!

/Martin

Fra : Morten DH

Dato : 18-12-01 14:27

Martin Møller <martin@NOSPAMsophusmedical.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9vnei6$1vk5$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> vil jeg bare høre, om der er nogen, der anbefaler, at man bruger 4 pund
> ekstra og får TMR med i købet udover filmen, eller om det er noget, der

Har ikke selv set den men det lyder da 4 pund værd:
http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_4/matrixrevisited.html