Skjult besøgstæller.
Fra : Brian Bentzen

Dato : 18-12-01 13:38

Hvordan skjuler man en besøgstæller på en Frontpage-website??En tæller som
vel og mærke virker??

Tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-12-01 14:05

Bruger f.eks. http://www.zipstat.dk.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : alice_trauelsen

Dato : 18-12-01 19:20

"Brian Bentzen" skrev d. 18-12-01 13:38 dette indlæg :
> Hvordan skjuler man en besøgstæller på en Frontpage-website??En tæller
som
> vel og mærke virker??
>
> Tak
> Hej
Jeg har også fundet den med Zip men hvad så hvordan kommer jeg til at
flytte den over på min hjemmeside. Hvad gør jeg ?

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-12-01 23:10

Tue, 18 Dec 2001 18:19:47 GMT, skrev "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk>:

>Jeg har også fundet den med Zip men hvad så hvordan kommer jeg til at
>flytte den over på min hjemmeside. Hvad gør jeg ?

Du tilmelder dig og sætter koden ind på siden i htmlvisning.

<http://www.zipstat.dk/oss.shtml#oblkode_fp>

Fra : alice_trauelsen

Dato : 18-12-01 23:32

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 18-12-01 23:10 dette indlæg :

> Du tilmelder dig og sætter koden ind på siden i htmlvisning.

> [...]

Hej Knud
Det er også fint men jeg spørger sikkert dumt, hvor finder jeg koden ?

Jeg tror jeg stopper for i aften og går i seng.
Tak fordi du hjælper mig lidt her.

Mange trætte hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-01 00:14

Tue, 18 Dec 2001 22:32:18 GMT, skrev "alice_trauelsen"
<alice_trauelsen.news@kandu.dk>:

>Det er også fint men jeg spørger sikkert dumt, hvor finder jeg koden ?

Den får du først, når du tilmelder dig.