død T28s
Fra : snapper

Dato : 18-12-01 11:59

jeg ville hører om der var nogen der kunne hjælpe mig. Jeg har en t28 der af
uforklarelige årsager er død
den lå i opladeren da jeg tog den op døde den og vil ikke tænde eller noget
som helst. Er der nogen der har prøvet noget lign. og hvad kan det skyldes .
mvh Snapper

Fra : Henrik H. A.

Dato : 18-12-01 13:07

"snapper" <guff@hhf-kollegiet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> som helst. Er der nogen der har prøvet noget lign. og hvad kan det

Been there, done that..............min er nu død 4 gange...........dog
ikke i laderen, men har bare ikke kunnet tænde, lade - noget som helst
(se evt. også min post her i NG fra den 29/11).......Ericsson vil ikke
anerkende problemet, så hvis du er over garantiperioden kommer den
reparation nok til at koste dig ca. 500,-.
Og så kan du sikkert godt forberede dig på, at den skal til rep. hver
anden/tredje måned fremover..........skodtelefon !

Fra : stigbert

Dato : 18-12-01 15:10

On Tue, 18 Dec 2001 11:59:12 +0100, "snapper" <guff@hhf-kollegiet.dk>
wrote:

> [...]
>som helst. Er der nogen der har prøvet noget lign. og hvad kan det skyldes .

Bare rolig. Min T28, som nu er død af andre årsager - gjorde jævnligt
det samme - typisk, når batteriet var kørt helt ned og skulle lades
op. Sørg for, at den er sat til laderen og bliv så ved med - med jævne
mellemrum - at holde tænd-knappen nede, så skal den nok starte i løbet
at nogle forsøg.
Held og lykke.

Selvom man er tyk, kan man godt have tynd mave

Fra : Henrik H. A.

Dato : 18-12-01 15:57

"stigbert" <stigbert@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
[...]
> Bare rolig. Min T28, som nu er død af andre årsager - gjorde jævnligt
> det samme - typisk, når batteriet var kørt helt ned og skulle lades
> op.
[...]

Hmmm...........min har været fuldt eller næsten fuldt opladet, de gange

Fra : snapper

Dato : 18-12-01 17:10

det var denne også