"Jack Ryan" <Jack@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:syCT7.361$qj3.337635495@news.orangenet.dk...
> Skal til at Opsige Oranges ADSL+. Vil høre hvordan fok har grebet det an
og
> om i har haft nogen problemer med at komme at med modem + del løse stik!!.
> Og evt. vis i har skifte til TDC bredbånd. Hvordan den overgang forløb.
stakkels dig......
Jeg fik Orange da de startede (ca. apr/maj 2001) - det gik LYN-hurtigt at
blive flyttet fra TDC, og over til Orange med telefonnummeret - og ADSL'en
fik jeg også ret hurtigt, men det kørte af H* til, og efter 6 måneder
opsagde jeg abonnementet.
Jeg bad om at blive flyttet tilbage til TDC (for efterfølgende at kunne få
enten TDC eller CC ADSL) - i midten af august lukkede Orange pludselig
telefonen (det sku' ellers først være sket i oktober) - men uden varsel -
SLAM, ned med telefonen.
hmm... ringe til Orange, nej- dét ku' de ikke hjælpe med - der var sket en
fejl, det ku' de godt se, for telefonen var lukket for hurtigt, men det ku'
de ikke gøre noget, pga. at nummeret var blevet givet fri, og returneret til
TDC.... nu var der bare dét ved det, at TDC påstod, at Orange stadig havde
nummeret, og derfor ku' jeg ikke få det tilbage - før Orange havde sluppet
nummeret - OK........ tilbage til Orange "Jam det ER givet fri" - tilbage
til TDC "Jam det er IKKE givet fri"...... FUCK det her ! - OK, så giv mig
da for H* et helt NYT tlf.-nummer -> svaret fra TDC ? = "nej, det gamle
nummer stod stadig på den linje, og de ku' ikke oprette et nyt nummer" - ja,
man tror det er løgn ík ? - er det 40 års "erfaring" TDC har med telefoner -
en ganske almindelig PSTN TELEFON !!! ....hmmmmmmmmmm.....
snakke frem og tilbage - breve frem og tilbage (+ klage til
Telestyrelsen)............en dag (i starten af november)ringede jeg så igen
til TDC og denne gang droppede jeg simpelthen at starte med hele min lange
sørgelige historie - jeg bad bare om at få oprettet et nyt
telefonnummer.....hmmm, "jam, det var da OK, sagde den flinke dame fra
TDC" - og jeg sad og ventede på, at hun så efterfølgende ville se min "sag"
i computeren - og gi' mig den sædvanlige besked - men nej, nu ku' hun
pludselig godt oprette et nummer...okaaay...... - SÅ gav jeg hende min
historie, og hun ku' da pludselig heller ikke forstå, at jeg ikke bare ku'
få det gamle nummer igen- vupti - det ku' hun pludselig godt... og 1½ uge
efter havde jeg mit gamle nummer igen, og telefonen var åben !!!......ak ja,
og der gik kun 3½ måned uden telefon (..og internet.. snøft) = DYR
mobilregning !
Så sku' der bestilles ADSL, og jeg havde på det tidspunkt fået nok af TDC ->
ville ellers ha' bestilt NetExpress, men efter den tur i gyngen...- NO WAY
! - Cybercity blev kontaktet, - fik bekræftelsesbrev - og på fredag d. 21/12
(hurraaaaa) - kommer der en TDC-tekniker og sætter ADSL op igen
(huuuurrraaaaaa)
/JK