Billigste udbyder med frit forbrug?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 18-12-01 08:00

Nogen der ved hvor jeg finder er oversigt? Skal bruges til at sammenligne
tilbud fra Galnet , www.galnet.dk
Erik

Fra : S. Andersen

Dato : 18-12-01 09:31

"Erik M. Nielsen" <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor jeg finder er oversigt? Skal bruges til at sammenligne
> tilbud fra Galnet , www.galnet.dk
> Erik

"GALNET" ja det er lige ordet. Fatter de ikke snart at folk vil ha FRI
TRAFIK... og ikke alle de der "stofa-wannabe-ting".

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-12-01 09:38

"S. Andersen" <na@na.com> skrev i en meddelelse
> "GALNET" ja det er lige ordet. Fatter de ikke snart at folk vil ha FRI
> TRAFIK... og ikke alle de der "stofa-wannabe-ting".

Egentligt underligt at Stofa har kunder vil folk kun vil ha FRI
TRAFIK...
Måske prisen også har noget at sige?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Jens Andersen

Dato : 18-12-01 14:20

> Egentligt underligt at Stofa har kunder vil folk kun vil ha FRI
> TRAFIK...
> Måske prisen også har noget at sige?
Selfølgelig er prisen en del af grunden.
Men det har måske også noget at gøre med at folk allerede har Kabeltv fra
dem i de områder..
Desuden er der mange af de steder hvor der er Stofa Internet/kabeltv, ikke
mulighed for adsl.
F.eks. hvor jeg bor er det først inden for de sidste par måneder (dvs.
1/7-2001) at der er kommet tele danmark adsl, og endnu senere at Worldonline
kom med.
Dvs. mange allerede har Stofa Internet og har ingen intension om at skifte
da det er for besværligt (hvilket vitterligt passer...min tdc forbindelse
virkede ikke de første 10 dage...godt jeg stadig havde stofa ;))
hmm, det var vist det
Mvh jens Andersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-12-01 00:24

"Jens Andersen" <rayman@skumler.net> skrev i en meddelelse
> Desuden er der mange af de steder hvor der er Stofa Internet/kabeltv,
ikke
> mulighed for adsl.

I dag? Det tror jeg kun er ganske få steder med en ganske lille del af
befolkningen

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Niels Callesøe

Dato : 18-12-01 18:42

S. Andersen wrote:

> "GALNET" ja det er lige ordet. Fatter de ikke snart at folk vil ha
> FRI TRAFIK... og ikke alle de der "stofa-wannabe-ting".

Ok, det er til at høre at *du* vil have fri trafik. Hvorfor tror du at
alle har de samme behov som du?

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Rune

Dato : 27-12-01 01:41

Det der galnet har da spist noget de ikke kan tåle, med de priser. Prøv og
se hvad vi kan få her hvor jeg bor http://www.arrowhead.dk/ishoej/ Dette
skal ikke ses som reklame, men som et spark i r.... til Galnet. De er da
helt galt på den!

Rune

Fra : MB

Dato : 27-12-01 06:19

"Rune" <rune.riis@mail.dk> wrote in message
> [...]
> se hvad vi kan få her hvor jeg bor http://www.arrowhead.dk/ishoej/ Dette
> skal ikke ses som reklame, men som et spark i r.... til Galnet. De er da

Ja tak, se det var noget jeg kunne leve med !
Jeg må nok undvære det der "GALE NET". Jeg venter på medarbejder bredbånd
her sidst i januar i stedet ! Netexpressen betalt over lønnen før
skat....mmmmmmm lækkert :)

-MB

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-01-02 15:22

Jaja lad os nu se.

Fra : Jan H Larsen

Dato : 08-01-02 13:12

On Thu, 27 Dec 2001 01:41:06 +0100, "Rune" <rune.riis@mail.dk> wrote:

> [...]
>se hvad vi kan få her hvor jeg bor http://www.arrowhead.dk/ishoej/ Dette
>skal ikke ses som reklame, men som et spark i r.... til Galnet. De er da

Ja, det er sgu et godt tilbud, bedre end Stofa, suk hvem der bare
kunne få dette tilbud.

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Jan H Larsen

Dato : 08-01-02 13:17

On Tue, 18 Dec 2001 09:31:18 +0100, "S. Andersen" <na@na.com> wrote:

>"GALNET" ja det er lige ordet. Fatter de ikke snart at folk vil ha FRI
>TRAFIK... og ikke alle de der "stofa-wannabe-ting".

Hov, der var nogen der er kræver mere end Stofa, det troede jeg ikke
kunne lade sig gøre. )

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : ASC

Dato : 18-12-01 16:42

Telestyrelsen har lige netop udgivet en ny kvalitetsguide.
Af en eller anden grund har de valgt ikke at medtage priserne, på trods af,
at det er den primære parameter for valg af leverandør.

se under: www.internetkvalitetsguide.dk

ASC
- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat

Erik M. Nielsen <genealogiANTISPAM@spamfilter.dk> wrote in article
<9vmphg$oa0$1@news.mch.sbs.de>...

Fra : MB

Dato : 18-12-01 19:58

Jeg bor selv i området og havde håbet at jeg kunne spare nogle penge ved at
skifte til galnet (har nu tdc adsl), men jeg må indrømme, jeg troede at det
ville blive flatrate. Det mener jeg egentligt også at der var snak om på et
tidspunkt....anyway, jeg gider ikke skulle holde øje med hvor mange bytes
jeg nu har tilbage osv, den største lettelse da dsl kom til, var da at man
ikke længere skulle kigge på uret.... nu skal man så bare til at holde øje
med antal MB. Jeg tør da slet ikke tænke på hvor mange MB der ryger igennem
mit modem efter mine til tider lange Counterstrike sessioner. En anden ting
er at jeg havde da også regnet med en 512/512 mulighed, men det er typisk
......danmarks største private antenneforening (stok-konservative og ikke til
at rokke med)...nå det var bare lige det jeg ville sige.

-MB

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 18-12-01 21:59

> med antal MB. Jeg tør da slet ikke tænke på hvor mange MB der ryger
igennem
> mit modem efter mine til tider lange Counterstrike sessioner. En anden
ting

Ikke mange, CS sender stort set ikke noget trafik hvis man måler trafik i
MB. Men det den sender skal gerne gå hurtigt :)

Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-12-01 01:33

"MB" <dont-spam-me@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg havde da også regnet med en 512/512 mulighed, men det er typisk
> .....danmarks største private antenneforening

øhh, at udbyde 512/512 på antennenet lyder da en smule fjollet i mine
ører???

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Martin

Dato : 19-12-01 02:01

> "MB" <dont-spam-me@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
"klip"

> øhh, at udbyde 512/512 på antennenet lyder da en smule fjollet i mine
> ører???
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Hva da ? Vi udbyder 1mbit/1mbit .. kører perfekt især når der skal
overføres store mænger af trafik internt på anlæget.

mvh

Martin Damberg

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-12-01 08:00

"Martin" <damberg@fjernohkk.dk> skrev i en meddelelse
> Hva da ? Vi udbyder 1mbit/1mbit .. kører perfekt især når der skal
> overføres store mænger af trafik internt på anlæget.

Hvis man sælger mange af den slags vil man hurtigt løbe tør for
upstream, mens man har en masse downstream tilbage

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket