60 GB HD på Abit BE6 ??
Fra : FRBI

Dato : 17-12-01 23:04

Det er nu efter lang tids roden lykkedes mig at få XP installeret. Nu
er mit næste problem så at få installeret en 60 GB IBM hd på pcèn, det
volder lige så store problemer. Jeg har fået at vide at jeg skal bruge
IBM drive manager, men det hjælper lige fedt, når jeg booter anlægget
stopper den bare efter high point biosen, og der sker ikke mere. Når
jeg så slukker og tager den store HD fra, så kører det bare.
Er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ved dette ?

På forhånd tak Frank.

P.S jeg har opdateret til nyeste bios.

Fra : Nano**

Dato : 17-12-01 23:57

jeg har præcis det samme problem, men jeg har ikke IBM drive manager. hvor
har du fået fat i det henne? kan ikke finde det på deres hjemmeside.

--
Nano**
#ICQ 123531873

Fra : FRBI

Dato : 18-12-01 00:05

Hej.
Den ligger der oppe på deres hjemmeside, men det hjælper intet, den
formaterer bare HDèn til samme størrelse og så kan man ikke starte op
alligevel.

Fra : F.Larsen

Dato : 19-12-01 10:06

opdatering af BIOS plejer at hjælpe, hvis der ellers er en ny version der
understøtter "stor" harddisk.

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/