?: Tyndt netkabel -
Fra : pkc

Dato : 17-12-01 19:43

Jeg mgl. et tyndt netkabel til min datters comp.

Alle de kabler vi har er den tykke stive model.

Nu har vi fået et kabel til den bærbares pcmcia kort - tyndt smidigt og
behageligt at arbejde med.

Hvor finder jeg et lignende 20 mtr kabel af den type ?

Tak for hjælpen -

Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde
tlf. 40 36 54 65 / icq 7731 1351

Fra : ab

Dato : 19-12-01 09:41

Hvis det er BNC-kabel har jeg en del liggende.

MVH ab