dyfo.dk ?
Fra : Kristian Svane

Dato : 17-12-01 19:19

Hey..
Har lige fået tre telefoner (nokia allesammen) tilbage fra dyfo.dk, hvor de
skulle have monteret blå lys.

Det må siges at være lidt af en skuffelse ! Den ene (3210) siger hele tiden
"indsæt simkort", anden (8210) har fået blandet blåt og turkis lys i både
display og i tasteturet. Det ser IKKE pænt ud. Dog er den sidste (3310)
fejlfri.

Har andre oplavet at dyfo har "sjusket" med varerne ??

Jeg ringede til dyfo, og de sagde at de gerne ville lave 8210'eren om. Det
er jo sådan set godtnok, men så skal vente 3 dage igen :(
Jeg har ikke hørt hvad de vil gøre med 3210'eren, da det er en af mine
venner som ville ringe senere.

Hilsen Kristian.

Fra : Brian Fisker

Dato : 17-12-01 19:39

- snip en træls oplevelse -

Hvad angår "Simlås fejlkoden" (3210eren) tror jeg ikke problemet er
montering af dioder. Prøv at rengør kontakterne, hvor simkortet sidder,
samt simkortets kontakter.

\Mandal

Fra : schutz.dk

Dato : 18-12-01 18:01

"Kristian Svane" <swan@nitro.dk> wrote in message
> [...]
> fejlfri.
>
> Har andre oplavet at dyfo har "sjusket" med varerne ??

<snip>

Næh, jeg har kun gode erfaringer med dem...
-Jacob