Sådan en vil jeg også have!!
Fra : **TRADS**

Dato : 17-12-01 19:04

http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=2998&app=def&i=6

--

Mailtoo:trads@get2net.dk

Henrik Olesen
Randers

ICQ 495957

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-12-01 19:29

"**TRADS**" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:zrqT7.5315$Q3.788002@news010.worldonline.dk...

> http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=2998&app=def&i=6

hvad fanden er det med mobil telefoni,,, SMUT så over i dk.edb.hardware

Fra : **TRADS**

Dato : 17-12-01 22:16

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-12-01 22:19

**TRADS** skrev:

>[ingenting?]

Jeg undrede mig også over dit første indlæg, men svaret her - det er
helt tomt?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Thomas

Dato : 18-12-01 08:47

> Jeg undrede mig også over dit første indlæg, men svaret her - det er
> helt tomt?

Kan være han prøver at slette sit indlæg...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-01 11:35

Thomas skrev:

>Kan være han prøver at slette sit indlæg...

"**TRADS**" [1] svarede privat på email, at det var tilfældet.

[1] Hvorfor ikke bruge dit rigtige navn i From-feltet?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-12-01 15:31

Gad da egentlig godt vide hvordan man sletter sine indlæg???

VH Lasse

Fra : **TRADS**

Dato : 18-12-01 16:53

Også jeg )
I meddelelser under Slet Meddelelse ....men åbenbart virker det ikke...
I må bære over med mig
"" det er jul -det er cool""

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-12-01 18:40

> I meddelelser under Slet Meddelelse ....men åbenbart virker det ikke...

Nej, ikke for dig og andre som _allerede_ har downloadet din oprindelige
post til deres harddisk. Men for alle som fremtidigt synkroniserer ng'en,
vil din besked være slettet......

Claus Rolsted