privat adressekartotek flytning
Fra : Kurt Kristensen

Dato : 17-12-01 16:07

Hej

Pga. af ny pc skal jeg have mit private adresse kartotek fra min outlook 97
til min nye maskine som også køre outlook 97, hvordan gør man

Hilsen
Kurt

Fra : Søren Blom

Dato : 18-12-01 03:28

"Kurt Kristensen" <kkr@bd.dk> skrev
> Pga. af ny pc skal jeg have mit private adresse kartotek fra min outlook
97
> til min nye maskine som også køre outlook 97, hvordan gør man

Kan du ikke exportere dit adressekartotek ud i en PST fil og bagefter
importere filen på den nye computer?
Kan ikke huske hvordan Outlook97 virker, men prøv at se om du om ikke andet
kan finde en fil der hedder etogandet.PST

Skulle du stadig sidde med håret i postkassen. Så vend tilbage til gruppe
her, så skal jeg gerne grave noget mere i det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk