Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vejledning til Braun 370BVC stavblitz?
Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 17-12-01 14:48

Hej

De sidste 5 år har min Braun stavblitz ikke virket, på grund af et
knækket kabel. Nu har jeg imidlertid fået et nyt kabel (ja, jeg fik
det faktisk, af en flink medarbejder hos Photografica i København).

Fem år er lang tid og jeg kan ikke mere huske de finere finesser ved
blitzen. Derfor vil høre, om der her i gruppen skulle være nogen, der
ligger inde med en brugervejledning til sådan en (eller måske en
større eller mindre model), som jeg kunne få lov at lave en kopi af?
Alternativt, hvis nogen skulle kende et sted på nettet, hvor jeg kan
finde en kopi (en søgning på Google gav ingen brugvare svar).

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 17-12-01 23:44

Hej Uffe

On Mon, 17 Dec 2001 14:48:26 +0100, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

> [...]
>Alternativt, hvis nogen skulle kende et sted på nettet, hvor jeg kan
>finde en kopi (en søgning på Google gav ingen brugvare svar).

Jeg har en blitz mage til, jeg havde for et par år siden det store
held at hitte en original brugsanvisning hos en fotohandler i
Stockholm.

Jeg kan i og for sig ta en kopi af den, jeg er som du kan forstå ikke
så varm på at sende originalen adsted, jeg kan også pröve at scanne
den ind og se om det giver et nogenlunde läseligt resultat, om det gör
det kan jeg sende den til dig som fileattache.

Men först syntes jeg du skal pröve at höre hos Braun i Danmark, om de
da stadigväk existerer, om de kan hjälpe dig.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 27-12-01 09:55

Hej Uffe

On Mon, 17 Dec 2001 14:48:26 +0100, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

Det her er en nödlösning og jeg ber jer andre om undskyldning, jeg
håber bare Uffe kan komme til news selv om hens E-post er nede.

Jeg har prövet at sende brugsanvisningen til dig via E-post, den kom
tilbage med besked om att adressen ikke stemmer, dim jemmeside kan
heller ikke åbnes så jeg kan ikke hitte dig den vej.

Ta kontakt igen med en fungerende E-postadresse, jeg har en
brugsanvisning liggende til dig.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige