ISDN, hvor?
Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 17-12-01 14:40

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-12-01 00:08

Hej

Finn Hybjerg Hansen <fhh@kom.auc.dk> wrote:

>Kan ISDN hos Tele2 anbefales eller frarådes?
>Eller bør vi kigge på andre muligheder også?

ISDN hos Tele2 er fuldt ud lige så godt som hos TDC, det er i praksis
samme abb. du afregner blot til Tele2, istedet for TDC.

En billig løsning lige nu, er at bestille konvertering til ISDN hos TDC,
det er gratis frem til årsskiftet, du kan så efter 6. mdr. flytte det
gratis til Tele2.

Bemærk at der kommer ændrede priser på telefoni og abonnementer hos TDC
ved årsskiftet, abb. stiger lidt, til gengæld bliver minuttaksten lidt
lavere, det skal du nok lige ha' med i dine beregninger også. Jeg har
ikke checket om Tele2 også regulerer deres priser.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Roar Johannes Holm

Dato : 26-12-01 08:53

Finn Hybjerg Hansen <fhh@kom.auc.dk> skrev

> Kan ISDN hos Tele2 anbefales eller frarådes?

Min erfaring med ISDN hos Tele2 er positiv. For 600 kr fik jeg
ISDN-"modem" (Eicon Diva 852 ISDN T/A), konvertering og oprettelse af
ISDN-abonnement (gør-det-selv november 2001). NT-boksen lånes gratis
så længe ISDN-abonnementet løber. Herefter er den løbende udgift 139
kr. pr. måned i abonnement.
Med et telefon- eller ISDN-abonnement hos Tele2 kan man ikke bruge
'Tryk 5 / Notering', *9# (Telefonsvarer) eller Duét.

--
Roar Johannes Holm

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-12-01 08:58

"Roar Johannes Holm" <roarweb@fjerndetteTiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:HmfW7.5153$Zm5.446405@news000.worldonline.dk...
> Med et telefon- eller ISDN-abonnement hos Tele2 kan man ikke bruge
> 'Tryk 5 / Notering', *9# (Telefonsvarer) eller Duét.

Man kan vist stadig heller ikke bruge Notering (CCBS) på ISDN hos Tele
Danmark

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket