Hvilken version ag Big blue?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-12-01 14:43

Hejsa
Big blue, er en af mine must-have dvd'er.
Men hvilken version skal jeg købe!?
Jeg tænker her både på kvalitet og version af filmen.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-12-01 14:50

On Mon, 17 Dec 2001 14:42:57 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hejsa
>Big blue, er en af mine must-have dvd'er.
>Men hvilken version skal jeg købe!?
>Jeg tænker her både på kvalitet og version af filmen.

Det samme spørgsmål går egentlig også på Leon og Det femte element.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 17-12-01 16:21

Det eneste jeg ved (om Big Blue) er at både R1 og R2-udgaven skulle være
stort set ens, og at udgivelsen skulle være af den 'sædvanlige' høje
standard, med ekstra-features og alt det der. Har ikke fået købt den selv
endnu. -chris

Morten Bowman Hansen <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hvtr1u0f53sj7429sj6vbi56kb39vbpt3r@4ax.com...

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 17-12-01 16:44

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Det samme spørgsmål går egentlig også på Leon og Det femte element.

De sidste er lette. Leon bør være R1: Leon The Professional: International
Uncut Version. Og det femte element: The Fifth Element: Superbit (R1). Du
skal dog være opmærksom på at der ingen ekstras er med til det femte
element, til gengæld er billede og lyd top-nice!

Mikkel Selsøe Sørensen