Undgå vindue med 'Opdater hyperlinks' hver~
Fra : Rita

Dato : 17-12-01 13:41

Hver gang jeg åbner Frontpage, er der begyndt at poppe et vindue op.
Der står:

'Opdater hyperlinks:
Der er sider, som bruger inkluderede komponenter, der er
forældede. Vil du opdatere Web-stedets indhold? (Dette
kan tage flere minutter).'

Jeg har flere forskellige hjemmesider liggende i hver sin mappe,
under 'Mine Websteder' og jeg ønsker ikke at sige ja til spørgsmålet,
hvis det skulle få uheldige konsekvenser for nogle af siderne. Jeg
svarer nej på spørgsmålet, men næste gang jeg åbner Frontpage, kommer spørgsmålet igen.

Kan jeg gøre noget for at undgå at vinduet popper op hver gang Frontpage
åbnes? Eller er jeg nødt til at svare Ja - og for en sikkerheds skyld have
taget et backup inden?
----
Hilsen Rita
Hjemmeside: http://www.rita.esenet.dk

Fra : Rita

Dato : 17-12-01 22:10

"Rita" skrev
>Eller er jeg nødt til at svare Ja - og for en sikkerheds skyld have
> taget et backup inden?

Jeg har taget back up og derefter sagt Ja. Så må det jo vise sig, om
der er sket utilsigtede ændringer.
----