Ladeforum på www.jagt.net
Fra : Claus Lauritsen

Dato : 17-12-01 11:27

Hej Alle hjemmeladere

Så begynder det nye ladeforum på www.jagt.net at tage form
jeg har lavet et bulletin board eller chat room om i vil, så nu kan
hjemmeladere og andre interesserede begynde at udveksle erfaring, eller spørge
efter hjelp til uløste problemer.

jeg vil også gerne hjælpe hvis der er nogen der har specielle ønsker til
oplysninger om andre kalibre end dem jeg har valgt at ta med på siden i første
omgang.

Siden bliver jo kun så god som summen af de oplysninger jeg og I der bruger den
kan skaffe, eller bidrage med.

Håber i vil tage godt mod siden og udvise tolmodighed her i starten,
skriv hellere end gerne til mig, med ideer til emner og andet relevant.

http://jagt.net LADEFORUM

Hilsen

Claus lauritsen

--
Posted from 0xc2efa6f1.aenxr1.ras.tele.dk [194.239.166.241]