Min seng - vores seng - kattenes seng??
Fra : Pernille Scharff

Dato : 17-12-01 11:41

- kattenes seng som vi allernådigst får lov at låne??

Silk har været helt vild med at ligge i sengen hos os siden vi fik ham,
men Ce'Nedra har ikke rigtig turdet - endnu da... Natten til søndag
vågnede jeg ved at der kom noget stort, blødt, varmt og pelset som
moslede sig ind til min hals og ned under dynen mens det spandt
højlydt... Vel vidende at Silk dels ikke spinder på den måde og dels at
han lå på den anden side af mig konstaterede jeg at nu havde Ce'Nedra
vist fundet sengen! Hun møflede og puttede sig, stadig højlydt spindende
og jeg kommenterede at "nu kan du vist ikke komme tættere på, mis"
hvorefter Jesper søvndrukkent mumlede "jo, hun kan ligge ovenpå" - det
viste sig at hun havde ligget hen over hans hals/brystkasse indtil hun
så besluttede sig for at møffe over til mig.

Så begyndte Silk (som plejer at være den store hovedpudestjæler) at
møfle sig tættere på og strække sig ud, så han lagde sig med ryggen ind
mod min nakke/ryg. Der lå jeg så klemt inde mellem to katte der spandt
så højt at jeg ikke kunne sove og klokken var vel ca 5....*SUK* For at
gøre hyggen komplet fik Silk så lige moslet sig om så han kunne begynde
at slikke og sutte på mit øre, stadig højlydt spindende - det KAN jeg
bare ikke klare, det kilder simpelthen helt uhæmmet! Så jeg dumpede ham
over på Jespers mave hvor han pænt lagde sig og sov videre mens Ce'Nedra
jublede begejstret over at have erobret mig helt for sig selv. Og hun
hyggede sig rigtig der inde under dynen.... der lå jeg så og forsøgte at
falde i søvn..... Det er enormt hyggeligt at sove sammen med kattene,
det er skam ikke det, men ku' de ikke bare lægge sig nede i fodenden og
holde vores tæer varme?? To timer senere mente de så at nu havde de
sovet længe nok, så de gav sig til at lege tagfat i sengen og på
natbordet - da vi ikke mente vi absolut skulle op kl. 7 så blev de sat
ud af soveværelset så vi kunne få ro....og i samme øjeblik vi kom
trissende inde fra soveværelset skulle de selvfølgelig begge to med på
badeværelset så vi alle sammen kunne gå på toilettet sammen, ikke??

/Pernille (som altså er meget begejstret for de to misser men som også
holder af sin nattesøvn...)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-12-01 14:11

*G* Lyder som om at det har været vældigt hyggeligt.
Men ved ikke om du skal ønske dig at misserne sover i fodenden........ Det
gør Dixie nemlig og man kan ikke vende sig eller bevæge fusserne, førend man
får en med sømposen eller et lille nap. Hun bliver vildt legesyg, når noget
bevæger sig under dynen. *G*

Hilsen
Joan

Fra : Jette

Dato : 17-12-01 20:45

"Pernille Scharff" skrev:
> - kattenes seng som vi allernådigst får lov at låne??
>
> Silk har været helt vild med at ligge i sengen hos os siden vi fik ham,
> men Ce'Nedra har ikke rigtig turdet - endnu da...
[klip]

En dejlig historie, som får os til at glæde os endnu mere til 2. juledag,
hvor vi skal hente vores to killinger

Det er nogle vidunderlige kattefortællinger der af og til dukker op herinde,
og jeg nyder især fortællinger som dine, der bare er skrevet så godt, hi!

Mvh. Jette

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 17-12-01 22:24

In <9vli75$2hlv$1@news.cybercity.dk>, Jette wrote:

> [klip]
>
> En dejlig historie, som får os til at glæde os endnu mere til 2.
> juledag, hvor vi skal hente vores to killinger

   Det er historier som denne der overbeviser mig mere og mere om at vores
katte bestemt aldrig skal være i vores soveværelse når vi skal sove ;)
Godt nok er Oscar en dejlig blød hyggetykkemis - men alså jeg _nægter_ at
dele min hovedepude med hende!

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-12-01 22:54

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Godt nok er Oscar en dejlig blød hyggetykkemis - men alså jeg _nægter_ at
> dele min hovedepude med hende!

Årh lad da være Trine. Man er da ikke særligt rædbrækket om morgenen *G*
Og ens frisure er da noget så lækker *G* Ens hår er slet ikke sammenfiltret
eller noget.

Har et styk stor hankat liggende på hovedpuden og et styk hunkat med en
sømpose og tænderne i mine fødder om natten. Jamen vi hygger da,
selvfølgelig gør vi det *G*

Hilsen
Joan (som nok ser sjov ud om morgenen)
www.nepton.dk/catz

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 18-12-01 18:22

In <9vlpck$9h$1@sunsite.dk>, Joan Frederiksen wrote:

> Årh lad da være Trine. Man er da ikke særligt rædbrækket om morgenen *G*
> Og ens frisure er da noget så lækker *G* Ens hår er slet ikke
> sammenfiltret eller noget.

   Nu har vi begge to dårlig ryg og ting ;) Vi behøver ikke hjælp til at
vågne op og være radbrækkede ;)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-12-01 22:38

> Nu har vi begge to dårlig ryg og ting ;) Vi behøver ikke hjælp til at
> vågne op og være radbrækkede ;)

Ja jeg har i forvejen også dårlig ryg og ben Så hjælp til radbrækkelse
behøvs heller ikke her *G*
Men det er nu hygsomt at de ligger der. *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-12-01 00:35

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9vocq6$40k$1@sunsite.dk...

> Ja jeg har i forvejen også dårlig ryg og ben Så hjælp til radbrækkelse
> behøvs heller ikke her *G*
> Men det er nu hygsomt at de ligger der. *S*

Jeg husker svagt, at min mor har klukket noget om,
at man i gamle dage brugte katteskind til dårlige
rygge. Min teori er nu, at det virker langt bedre,
hvis der er en kat indeni

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 17-12-01 23:16

ROFL *S*

> /Pernille (som altså er meget begejstret for de to misser men som også
> holder af sin nattesøvn...)

Tjaaa, så prøv lige at forestille dig hvordan det er med 6 katte, hvoraf den
ene ligger ved siden af hovedpuden, den anden halvt på puden, den tredje i
arm, den fjerde mellem mine ben, den femte står og ælter og mosler rundt i
nr. fire, indtil hun bliver sur og begynder at slås (på mine ben *G*) og den
sjette foretrækker at ligge i den ledige side.

Jo tak, der er liv og glade dage, og jeg er meget spændt på, hvor nr. syv
finder på at sove *G*

M.v.h.
Lise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-12-01 23:43

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> writes:

> [...]
> sjette foretrækker at ligge i den ledige side.
>
> Jo tak, der er liv og glade dage, og jeg er meget spændt på, hvor nr. syv

Så er jeg en lykkelig mand fordi Melissa helst vil sove for sig
selv..;))
Ok, hun vil have en godnatnussetur og når vi er et sted med en
dobbeltseng ligger hun ved siden af puden på den ledige plads. Men
ellers har jeg ingen probs med hende og senge.. Måske lige bortset fra
dengang hun havde små, så blev de ellers jaget ind over min madras når
hun syntes at det var tid at jeg stod op og fodrede hende..

Sådan en 4 - 5 mivere som mosler rundt oven på en, mens deres mor
ligger afventende i døråbningen kan man altså bare ikke sove fra på
nogen måde *gg*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 17-12-01 23:46

> [...]
den
> sjette foretrækker at ligge i den ledige side.

Og hvis du så lægger yderligere 3 katte til, så har du 9!! .. Og det er
sådan vi sover ..
Meen vi er jo også godt trænet op med en stooor Dobberman som også sov "i
arm" .. ha ha ..

Knus fra Pia og de 9 misser..

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-12-01 08:38

Tjaeh - jeg kan jo godt se på det hele at jeg overhovedet ikke har nogen
grund til at brokke mig *LOL*

Jeg havde også fra starten besluttet mig for at være så ond og væmmelig
at kattene ikke skulle i soveværelset om natten - men den første nat vi
havde Silk mjavede han så hjerteskærende og kaldte på sin mor og de
andre killinger og det var bare slet ikke til at holde ud! Så han blev
lukket ind til os..... Da vi så fik Ce'Nedra var der "ingen katte i
soveværelset" de første par dage for vi skulle lige være HELT sikre på
at Ce'Nedra havde fattet hvor bakken stod, men så måtte vi jo åbne
soveværelsesdøren igen.

Sjovt nok er det ikke hver nat de synes de skal sove i sengen - i går
nat var de slet ikke på soveværelset hele natten, men i nat har vi igen
været invaderet i temmelig mange timer. Ifølge Jesper har Ce'Nedra meget
venligt vasket både hans og mit hår i nattens løb (ja jeg sov, så det
opfattede jeg ikke). Gad vide om hun holder af hårvoks lige som
Kirstines Tabasco??

/Pernille (lige lovligt søvnig i dag fordi det blev lige lovlig sent i
går....)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-12-01 00:04

d. 17/12/01 11:40 skrev Pernille Scharff på pernille@btob.dk i artiklen
%WjT7.11171$z4.1244612@news000.worldonline.dk:

> [...]
> mod min nakke/ryg. Der lå jeg så klemt inde mellem to katte der spandt
> så højt at jeg ikke kunne sove og klokken var vel ca 5....*SUK*

Åh så velkendt... og dertil har Donna den (u)vane at hun kun tilbringer ca.
1/2 time under dynen. så skal hun _op_ og ligge ovenpå dynen og holde øje
med verden - eller hvad grunden nu er. Mosle, mosle, mosle... Efter endnu
1/2 time vil hun ned og putte igen. Krads, krads på kanten af dynen. Næsen
ind i mit øje, en pote, der hiver i min arm. Og så forfra, til jeg løfter
dynen. Og så op igen efter 1/2 time. Fortsæt selv.. *suk*
Ditte bliver dernede, men hun strækker sig med jævne mellemrum - alle fire
stive ben ind i ens ribben - og så mjaver hun rent faktisk i søvne!
Jeg kan altså ikke sove...
Men om morgenen tager vi en time eller halvanden og hygger. En af fordelene
ved aftenarbejde er, man har lidt bedre tid om morgenen. Og så nyder vi det
alle sammen )
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

There are many intelligent species in the universe. They are all owned by
cats.
- Anonymous

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-12-01 21:59

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> [...]
fordelene
> ved aftenarbejde er, man har lidt bedre tid om morgenen. Og så nyder vi

Oooh.. Jah... Er der noget skønnere end at putte med en varm siameser?! Bøv
kommer altid når jeg går i seng, indtil da ligger han som regel nede i stuen
sammen med mig, men SÅ skal vi i seng, og han skal naturligvis med. Og han
skal naturligvis UNDER dynen, op ad min mave og putte putte putte. Faktisk
kan jeg ikke falde i søvn hvis han af en eller anden grund (hedebølge f.
eks) ikke vil med under dynen, man kan jo vænne sig til meget. Det værste er
når han i nattens løb har været oppe. Jeg mærker normalt ikke når han går,
men så sandelig når han kommer og vil "på plads" igen. Han kratter nemlig
ikke på dynekanten. Næh nej, han har da fundet ud af at det går MEGET
hurtigere med at få løftet den dyne hvis han kratter mig i ANSIGTET. MED
kløer! Så bliver man ekspres-stoppet ned under dynen så man ikke engang selv
skal besvære sine gamle ben med at gå derned

Jack ligger som regel hos John, men vil også gerne ned på "Bøvs plads".
Phumba derimod vælger stadig underlige sovesteder, f. eks midt på gulvet
eller lignende, så det virker som et tilfælde hvis hun også er med i sengen.
Men lukke dem ude af soveværelset? da i hvertfald ikke når vi skal
_sove_.... meeeen i visse andre tilfælde er det da sket. Og så står de
udenfor døren og vræler og skraber så det egentlig er mindre forstyrrende at
have dem til at sidde derinde.

Mange hilsner

Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 18-12-01 22:08

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message

at

Ti hi her i huset har vi bare hundekurve .. en meget stor en hævet
over jorden med dyne og puder i .. nogle mindre som mennesker bruger
til at sidde i og så en af plastic der står på gulvet .. og en morgen
for nogen tid siden vågnede jeg ved at jeg frøs og opdagede så at
begge hundene stod lå i den store hundekurv med dyne og puder og så
tilfreds ud .. endelig havde de fået lært mig hvor min plads var ..
(jeg må være havnet der under søvngængeri) Men OK det går da i reglen
så vi alle tre kan deles om kurven med dyne i ...

Glædelig jul og godt nytår til alle i Gruppen .. Tak for året der er
gået for råd og og diskussioner .. fra Ami

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-12-01 22:31

Lisbeth Hviid Jakobsen wrote:

> [...]
> udenfor døren og vræler og skraber så det egentlig er mindre forstyrrende at

*Suk* jeg ville osse gerne - men desværre har jeg ikke verdens bedste
sovehjerte, og jeg sover virkelig ikke om natten når de ligger der. Jeg
har prøvet mange gange. Og jeg tror helt ærligt det er bedst både for
mig og mine omgivelser at jeg får sovet af og til
Men - jeg har osse en mand, der sover og arbejder på andre tider end
mig, så det drejer sig som oftest om ganske få timer de er alene i
stuen. Og det går helt fredeligt for sig. Når jeg gør klar til natten,
går misserne ind i stuen og sover i deres radiatorseng eller i
lammeskindet. Der er stille mindre ned 5 minutter efter jeg har lukket
og slukket..
I den antydede situation er det noget helt andet, for så kan de jo
høre at der foregår noget...

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Helle Andersen

Dato : 19-12-01 00:42

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse news:B8443868.12FE%ann_rudbeck@mac.com...
> [...]
> ind i mit øje, en pote, der hiver i min arm. Og så forfra, til jeg løfter
> dynen. Og så op igen efter 1/2 time. Fortsæt selv.. *suk*

*tsk* Træk 25 minutter fra den ½ time, så har du
Tia *krads-krads-krads* på min arm og ind
under dynen. *kilde-kilde-kilde* med møgdyrets alt
for lange og strittende knurhår. *krads-krads-
krads* på mit ben for at komme ud igen osv.

Killingerne Kesto & Namacoola er "skabs-
burmesere". Dvs. at de finder selv ind under dynen
uden at ulejlige mig, lægger sig øjeblikkeligt stille
ned og sover, indtil de på et ukendt tidspunkt i
løbet af natten, selv sørger for at bugsere sig ud
igen - stadig uden at ulejlige mig
Præmiekatte......

De resterende 4 katte sover tilfældigt henkastet
andre steder i sengen, og Tia får IKKE lov til at
komme ind under dynen - gæt selv hvorfor

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-12-01 02:27

Helle Andersen wrote:

> [...]
> under dynen. *kilde-kilde-kilde* med møgdyrets alt
> for lange og strittende knurhår. *krads-krads-
> krads* på mit ben for at komme ud igen osv.

Hm - så er det _derfor_ hun ser så fredelig ud - hun er træt - fordi
hun ikke sover om natten....
Ja den rastløse variant kender jeg osse. Og når damen så lige er faldet
til ro - kommer Ditte trampende hen over dynen fordi hun vil være med -
og jokker derved på Donna _under_ dynen. Og så starter vi forfra

Fra : Trine Piltoft

Dato : 18-12-01 12:58

Uha den kender jeg godt. Med 6 katte er der indimellem liv og glade dage i
sengen.
Både Bastian og Affe vil gerne ind og putte under dynen, og jeg skal helst
ligge på ryggen med bøjede ben, og så skal de ligge under mine knæer.
Desværre vil de gerne derind begge 2 og af en eller anden årsag, vil de
altså ikke dele. Resultatet er ca. 5 min. tumult inde under mine ben,
hvorefter en af kattene kommer flyvende ud (som regel er det Affe der
taber). 10 min. efter har Affe glemt at han ikke kunne dele med bastian, og
så står han og skraber på dynen for at jeg skal "lukke op", og så starter
det forfra. Når jeg først sover er det ikke så interssandt mere, så det er
med at falde i søvn i en stille periode :0)

Tøsse og Flamme skal også lige ind et smut, men de skal helst ligge på min
mave - det varer dog som regel kun en 10 min. så vil de ud fra dynen igen og
ligger så pænt i den anden side af senen og sover.
Siggi og Sjange kommer bare lige og vader lidt rundt oven på mig et par
minutter, og så ligger de sig som regel ved siden af eller et helt andet
sted.

Heldigvis er alle kattene til gengæld "opdraget" (nå ja, jeg kan da godt
forsøge at tage æren for det), til at gerne ville sove længe, så i
week-enderne er det sjældent at det er kattene der vækker mig. Tværtimod
bliver de ofte liggende med små søvnige øjne og kigger på mig som om de
ville sige "skal vi op nu? - nu var det ellers lige så hyggeligt her i
sengen".

Hilsen Trine P.
Piltoft´s Siameser & Orientaler Opdræt
http://home0.inet.tele.dk/piltofts
e-mail: piltofts@post.tele.dk

Fra : Kate

Dato : 18-12-01 22:14

Hihi, det er nu sjovt at læse om jeres sengevaner
Jeg er heldigere stillet end alle jer, med velopdragne misser (og så
vågnede jeg )
Nej, faktisk er der helt klare "regler" for sovning her. Når jeg går i
seng kommer både Johan og Sofie. Hvis jeg skal se tv i sengen lægger
Johan sig på min højre side og Sofie på sin plads på venstre side ved
hovedpuden. Når jeg slukker for tv'et går Johan ind i stuen og Sofie
lægger sig bedre til rette. Da Oliwer levede lå han under dynen i ca.
10-15 min. og så gik han ind til Johan. De vidste begge at de ikke
måtte ligge ovenpå mig, så derfor foretrak de sofaen. Jeg tror faktisk
at Sofie sover ved min side det meste af, hvis ikke hele, natten.
Oliwer kom om vinteren altid ind under dynen lige inden jeg skulle op,
men aldrig om sommeren.
Nu har Atlantis endnu ikke fundet ind i soveværelset fordi han ikke tør
hoppe over kanin-spærringen. Jeg har ikke mulighed for dør mellem stue
og soveværelse, men da kaninerne ikke må komme herind, pga computeren,
så har jeg en plade for som kaninerne ikke hopper over. Jeg tror
Atlantis stadig er lidt bange for at blive fanget herinde. Men på sigt
skal han såmænd nok lære at sove herinde.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Ann K

Dato : 19-12-01 02:00

Hi, hi -nu har jeg fulgt denne tråd med et saligt smil... Næste gang
_nogen_ her i ng tillader sig at kalde Saga bøvlet, besværlig, lettere
adfærdsvanskelig, hysterisk eller lignende , så vanker der...
Her i hjemmet går vi i seng for at _sove_!!! Dvs at Saga efter ca 10
minutters stampen rundt oven på mig eller Manden (hvor hun spinder og
savler til den store guldmedalje) lige så pænt lægger sig ned i sit
"hul" under sengen... Der ligger hun til jeg sover og så kommer hun frem
og skubber mit hovede væk fra puden.... den lille sheltie Dise ligger
pænt enten i benenden eller i mine knæhaser....
Kl ca 3.30 én gang om ugen dømmes der fræææææs hen over Manden -
naturligvis sammen med Dise MEN uden at vække mig! )))
Til gengæld bliver vi alle vækket kl ca 7.30 *SUK* af en højt
vræææælende kat, der altså absolut ikke kan finde ud af gøre sit
morgentoilette på den dertil indrettede bakke, men skal ud til gruset i
haven.... Og lille Dise stemmer lykkeligt i med en høj gøen - hun bruger
heller ikke bakken!

Hmmm - havde ellers planer om at "smådrengene" skulle have lov til at
komme i soveværelset, når Saga engang ikke er til længere... Begynder
klart at revidere denne ide... ingen af dem er jo vant til at respektere
noget så betydningsløst som deres mennesker søvn

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 21-12-01 19:02

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in news:9voore$3rf$1@sunsite.dk:

> [...]
> Begynder klart at revidere denne ide... ingen af dem er jo vant
> til at respektere noget så betydningsløst som deres mennesker søvn

Jamen Ann

Du vil opdage hvor hyggeligt det er at ligge i arm Du ved nok at
man kan sove når man bliver gammel, ikk'?

Fra : Ann K

Dato : 23-12-01 00:15

Hej Kate.
>Du vil opdage hvor hyggeligt det er at ligge i arm
<>Hva' pokker tror du jeg bruger Manden til???? *sss*

>Du ved nok at man kan sove når man bliver gammel, ikk'?
<>Var til julefrokost igår... Trænger gevaldigt til at sove NU! Hvis det
skal føles sådan at blive gammel, så melder jeg pas inden dén tid

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 23-12-01 01:43

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in news:a0347b$3tf$1@sunsite.dk:

> Hej Kate.
> <>Hva' pokker tror du jeg bruger Manden til???? *sss*

Nå, det er derfor i har sådan nogle

> <>Var til julefrokost igår... Trænger gevaldigt til at sove NU!
> Hvis det skal føles sådan at blive gammel, så melder jeg pas inden
> dén tid

Ja, okay må nok indrømme at jeg heller ikke helt tror på den skrøne.
Mine gamle bedstemødre kan da aldrig sove siger de.

> Mvh Ann

Nå, Atlantis opdagede i morges hvorfor vi alle er i sengen om natten,
så det varer ikke længe før han får "overtalt" Sofie til at dele.
Der vil aldrig blive plads til en mand, de gange en har overnattet har
Sofie gået rundt og grædt. Og nu også Atlantis. Tja, man har jo selv
valgt

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-12-01 01:48

> Du ved nok at man kan sove når man bliver gammel, ikk'?

> Ja, okay må nok indrømme at jeg heller ikke helt tror på den skrøne.
> Mine gamle bedstemødre kan da aldrig sove siger de.

Hej begge to

Personligt tror jeg på, at hvis man ikke sover, bliver man hurtigere
gammel )
Så jeg vil gå i seng nu...

søvnig hilsen fra Ann R

Fra : Heidi Høegh

Dato : 19-12-01 07:19

Herlig læsning

Jeg syntes det er enormt hyggeligt, når hele familien ligger pakket godt
sammen i sengen. Vores ene kat Dumle ligger altid mellem vores hovedpuder,
men ikke hele natten, for hun skal nogle gange lige over og kigge ud af
vinduet, og for at komme over i vindueskarmen, skal hun klatre over manden,
og "stien" går uheldigvis for ham lige over hans ansigt hi hi hi.

Tyson sover i min benende og det kan tage sin tid og finde den helt rigtige
plads for der skal æltes, snurres rundt og mosles i lang tid, men når han
først ligger der, ligger han lige så tungt som en betonklods, han rykker sig
ikke.

Cocio vores lille forfinede kat, bryder sig i aldeleshed ikke om at dele
seng med andre, så hun sover på en dyne med sig selv, andre kunne jo komme
til at nyse eller udånde snorkende dampe, og det har hun bestemt ikke lyst
til

Tilde vores hund sover rullet sammen som en rulle pølse, lige ved min mave,
og sommetider inde under dynen. Vores anden hund Ratata var ikke vild med at
sove i sengen så hun lå altid på gulvet ved siden af, men det er der lavet
om på nu, for hun har simpelthen fået sin egen seng (en rigtig menneske
seng) og den står klods op af vores seng, og der ligger hun så med dyne på
og fylder det hele, og er meget vigtig over at have den. Ja vi er måske ikke
helt normale

Og når alle har indtaget deres pladser sænker roen sig, og så bliver der
sovet

Masser af julehilsner fra
Heidi Høegh

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 22-12-01 00:22

Bare det var mig der kunne sove med mine katte, de hopper på maven af en
leger tag fat oven på dynen, angriber fødder og sover stort set ikke hele
natten. Men jeg kan godt sove det er kæresten der er problemet *s* vi har
ellers forsøgt 3 dage nu fordi jeg har plaget ham p.g.a. alle jeres indlæg
så lige nu er han meget træt og ikke særlig glad for denne NG *s*

Camilla Christiansen som sagten kunne få lov til at have katten i
soveværelset da der kun var en...øv