Oceans 11
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 17-12-01 10:17

En helt ny udgave den gamle klassiker, med Steven Soderbergh som instruktør.
Prøv lige at tjekke castingen ud, der var mange stjerne med i den gamle, men
i den nye.......wow
tjek traileren på quiktime.com

Fra : Kasper Bang

Dato : 17-12-01 11:43

Jakob Strandgaard Andersen wrote:

> tjek traileren på quiktime.com

Og med lidt held, filmen v.h.a. KaZaA...

Det er dog ikke lykkedes mig endnu. Den første, jeg downloadede under
navnet "Ocean's 11" (avi-formatet), viste sig at være den glimrende
gyser "The Others" med en vis frk. Kidman. Anden gang (i mpg-format) fik
jeg i stedet fat på b-gyseren "The Bones" af den gamle Spike
Lee-fotograf Ernest Dickerson. Ikke en stor film, men en gammel
blaxploitationfanatiker kan jo glæde sig over Pam Grier og til dels
Snoop Dogg.

MVH/Kasper