5 hatte i Bogart
Fra : Martin Helbo

Dato : 17-12-01 00:55

På grund af mit ringe udbud af tv kanaler har jeg først set Bogarts Lotr
special her til aften.
Jeg kom til at tænke på, hvilke andre film har de giver 5 hatte??

/Martin Helbo

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-12-01 00:58

In article <3c1d345e$0$25402$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Martin Helbo claimed the following:
> På grund af mit ringe udbud af tv kanaler har jeg først set Bogarts Lotr
> special her til aften.
> Jeg kom til at tænke på, hvilke andre film har de giver 5 hatte??

Moulin Rouge bl.a.... tjek selv på:

http://www.dr.dk/kultur/almprog_artikel.asp?RedaktionsID=4&ArticleID=3061&ProgramMenuID=21

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in syndicating dynamic communities

Fra : zcully

Dato : 17-12-01 16:43

Shrek og Apocalypse now-redux fik også.

Og hvis man så gårt lidt tibage kan jeg da huske at han gav. Restaureringen
af den femte mand og Vertigo (hitchcock) 5 hatte. Og Blade runner -
Directors cut.
Strickly Ballroom, Kafka.

Og jeg mener også at de tre Blå, hvid og rød fik.

Det var lige frit fra hukommelsen.

/Zcully

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 17-12-01 19:14

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> På grund af mit ringe udbud af tv kanaler har jeg først set Bogarts Lotr
> special her til aften.
> Jeg kom til at tænke på, hvilke andre film har de giver 5 hatte??

I år: Apocalypse Now: Redux, Shrek, Moulin Rouge, Sange Fra Anden Sal.
Sidste år: Singing In The Rain (repremiere), Being John Malkovich, Ib
Schönberg-dokumentaren, Dancer In The Dark, Hjælp, Jeg Er En Fisk og Pigen
På Broen.

Tidligere bl.a. Livet Er Smukt, Vi Ses Igen, Fanny og Alexander, The
Straight Story, The Sweet Hereafter og Heksejagt.

Alle Baz Luhrmans tre film har fået fem hatte.

Se selv efter under "hatteservice" på http://www.dr.dk/bogart

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-12-01 23:33

"Lasse Rimmer" <lasse@evilpandaMENIKKEDETHER.dk> writes:

> Alle Baz Luhrmans tre film har fået fem hatte.

Bogart snobber for vildt over australske film. Hvis bare det er
australsk, så "BANG" fem hatte.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Tryk NO NO NO NO NO NO, herefter er telefonen i
The RockBear. ((^)) 'Normal stilling'"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-12-01 01:07

On 17 Dec 2001 23:32:50 +0100, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Bogart snobber for vildt over australske film. Hvis bare det er
>australsk, så "BANG" fem hatte.

Nå er det nu ikke franske mere!?
Husk på at det er meget få australske film der kommer til DK og som
sådan sandsynligvis de bedste. Og ja Moulin fortjente alle 5

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-12-01 01:15

Morten Bowman Hansen <bowman@mail1.stofanet.dk> writes:

> Nå er det nu ikke franske mere!?

Godmorgen. Har du sovet godt?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-12-01 15:57

On 18 Dec 2001 01:15:20 +0100, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Godmorgen. Har du sovet godt?
Knaldhamrende dejligt/fortrinligt

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-12-01 01:13

wrote:

>Bogart snobber for vildt over australske film. Hvis bare det er
>australsk, så "BANG" fem hatte.

Enig, livet er for kort til australske film.

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-12-01 02:09

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> Bogart snobber for vildt over australske film. Hvis bare det er
> australsk, så "BANG" fem hatte.

Hehe. Sorte Juul. Dejlig kommentar.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 18-12-01 13:00

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Bogart snobber for vildt over australske film. Hvis bare det er
> australsk, så "BANG" fem hatte.
> --

Der er altså også rigtig mange gode aussie-film - og Luhrman _er_ genial!

Jakob

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-12-01 13:40

"Nex \(Formerly known as Jakob, formerly known as Nex\)" <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> writes:

> Der er altså også rigtig mange gode aussie-film - og Luhrman _er_ genial!

Fremover skal jeg nok markere sarkasme tydeligere.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-12-01 15:35

> Fremover skal jeg nok markere sarkasme tydeligere.

Ja ja. Så snart du møder en smule modstand til din anti-australske
filmsmag prøver du at undskylde det med at det skulle være sarkasme

Tenz.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-12-01 15:49

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk>

> Fremover skal jeg nok markere sarkasme tydeligere.

<sarcasm=on>Hvaffor'n sarkasme?<sarcasm=off>

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk