Miniaturebilleder linker til miniaturebill~
Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 16-12-01 23:37

Dejligt med et sted, hvor man kan få hjælp.
Jeg har fået et problem med miniaturebillederne. Når der klikkes på dem,
kommer de "rigtige" billeder op i en minimeret side, så billederne er næsten
lige så små, som miniaturebillederne. Hvor kan jeg ændre, så siden bliver
større?
Kan man i øvrigt skrive og lægge baggrund på den side, der kommer op?
Jeg håber, at det er forståeligt, hvad jeg spørger om.
De ligger på
www.grantofteskolen.dk
Klik på lysavisen!
Vh.
Kitt Søndergaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-01 00:10

Sun, 16 Dec 2001 23:37:17 +0100, skrev "Kitt Søndergaard"
<kitts@vip.cybercity.dk>:

> [...]
>lige så små, som miniaturebillederne. Hvor kan jeg ændre, så siden bliver

Ved at linke til nogle større versioner af billederne.
Det er noget, du må lave i et grafikprogram udfra de originale
billeder, som du har til rådighed.

Er de ikke større end det man får nu, så kan det ikke lade sig
gøre uden at kvaliteten af billederne bliver meget ringere.

>Kan man i øvrigt skrive og lægge baggrund på den side, der kommer op?

Ved at lægge billederne ind på hver sin htmlside og linke til den
i stedet for kun til billedet.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-12-01 17:49

"Kitt Søndergaard" <kitts@vip.cybercity.dk> skrev...
> De ligger på
> www.grantofteskolen.dk

Ville gerne hjælpe - men jeg kan overhovedet ikke komme ind på siden... IE
går totalt i baglås så jeg er nødt til at lukke ned!!

/Camilla

Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 17-12-01 20:41

Kære Camilla!
Det er jeg ked af at høre. Bruger du Netscape?
Det kan måske være forklaringen. Eller at du har indstillet computeren til
ikke at modtage java.
Vh.
Kitt Søndergaard