hva´ var det??
Fra : MM

Dato : 16-12-01 23:30

Hej NG
Vi har en grand danois på 7 mrd. og hans reaktion på de mega kanonslag der
nat efter nat brager i vores ellers meget fredelige landsby er lige netop
"hva´ var det??" (tror jeg I nat lød der et brag så jeg kunne høre
hestene hoppe rundt ovre i stalden (de er ellers normalt ikke bange for
bragene), og jeg stormede jo selvfølgelig op for at tjekke om alt var ok. På
vejen ud tjekkede jeg til Samson for at være sikker på at han ikke lå under
spisebordet og rystede. Da jeg tændte lyset, kiggede han meget sløvt på mig
fra sin madras, og jeg kunne næsten se at han tænkte "hvad roder hun nu
rundt efter her midt om natten?"
Dejligt med en hund som er så langsom at han ikke når at registrere et
kæmpebrag før han har glemt hvad det var han lige skulle til at blive bange
for *SSS* Venlig hilsen og godt nytår til alle
Mia og Samson
--
BIB

Fra : coppi

Dato : 17-12-01 10:31

Hej MM.
Jeg tror så absolut ikke det er fordi han er langsom, han har vænnet sig til
dem.
OG SÅ ER HAN IKKE SKUDRÆD.
Når en hund ikke er skudræd bliver den ikke bange for skud, derfor.
Vær du lykkelig for det.
Mine er heller ikke skudrædde,de reagerer på samme måde.Der er bare ikke så
mange der skyder herude.Men jeg har oplevet det til træning, på øvelser og
til udstilling.

coppi

Fra : MM

Dato : 17-12-01 16:21

Det var nu også mest ment som en joke, men han har nu aldrig løftet et øre,
når der lød de brag
Venlig hilsen Mia