BIOS update, hvor skal jeg lede?
Fra : Nano**

Dato : 16-12-01 19:27

jeg skal have opdateret min BIOS men hvor?
jeg har noget der hedder OPLX-M Socket 370 jeg ved ikke hvem der har lavet
det men chipsættet er fra Intel

Fra : F.Larsen

Dato : 16-12-01 20:56

En hurtig søgning på goggle afslørede at det er et ASUS bundkort.

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/

Fra : Nano**

Dato : 16-12-01 21:27

har været inde på asus.com
og fandt søreme noget der hen af
men hvad nu chipsettet er rigtig nok men hvilken model er det?
der står ikke noget med OPLX-M nogen steder
Intel® 440LX Chipset
Model Name PCB Revision Language Manual Revision
MEL PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.01
MEL-B PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.00
MEL-C PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.02
MEL-M PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.03
.:. Back to Top

Fra : Per Kongstad

Dato : 17-12-01 14:56

> [...]
> MEL-B PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.00
> MEL-C PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.02
> MEL-M PCB Rev.1.00 English Manual Rev.1.03

Hej,

Normalt paa alle asus MB er der trykt navn og versions nummer med guld lignende
bogstaver
og numre. Ellers kan du finde det paa det nederste PCI slot. Dette kraever dog,
at du
afmonterer MB.

MVH

--