hjælp til uddannelse
Fra : cindie

Dato : 16-12-01 16:11

hej
Er der nogen der kan hjælp mig, hvor jeg kan tage et pc-kørekort og en it-
administrator uddannelse i aalborg. Vær så venlig at maile til mig

mvh Cindie Iwersen

Fra : britj

Dato : 30-12-01 02:55

"cindie" skrev d. 16-12-01 16:11 dette indlæg :
> [...]
it-
> administrator uddannelse i aalborg. Vær så venlig at maile til mig

Hej Cindie
Jeg foreslår, at du kontakter Ålborg Universitet på 96 35 94 29 eller
www.auc.dk/aaben/uddannel.htm. Det er lokalt og har en del at byde på.
Men ELLERS tag f.eks. PC-kørekortet pr. fjernkursus hos www.netskole.dk,
der har til huse i Nakskov eller www.sucska.dk, der har til huse i
Skagen. Det er en rar studieform - let at tilpasse al det andet
spændende, man går og laver.
God arbejdslys !
Brit Johansen

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Sørensen

Dato : 30-12-01 11:20

På Dansk Data Forenings hjemmeside, www.ddf.dk, kan man søge PC-Kørekort
testcentre på postnumre. Det kan godt betale sig at spørge til prisen inden
man tilmelder sig.