Total nybegynder
Fra : Martin L

Dato : 16-12-01 13:48

Jeg er en total nybegynder med netværk og er støt på et par små problemer
når jeg henter et doc over fra den stasenære til den bærbar og laver noget
om og vil gemme det så får jeg at vide at mappen er skrive beskyttet ??
og min printer kan jeg ikke se på den bærbar ?
hjælp
med håbefulde hilser
Martin lund

Fra : Jochke

Dato : 16-12-01 15:08

Kunne du komme med lidt flere oplysninger??? Som f.eks. hvilke
operativsystemer kører du med, og hvordan dit netværk er sat op? Det er lidt
svært at give dig et svar ud fra det du oplyser.

/Jochke

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 17-12-01 17:16

Martin L wrote:

> [...]
> om og vil gemme det så får jeg at vide at mappen er skrive beskyttet ??
> og min printer kan jeg ikke se på den bærbar ?

Det ser ud til at dit netværk virker som det skal. pr default er shares
skrivebeskyttede, og din printer har du nok heller "delt".
Højreklik på den mappe som dinne filer ligger i og tjek hvad der står under
"deling"....
Lige sådan med printeren.

Elmer