Fundet sted med grupper på nettet
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 16-12-01 09:53

Hej
På nettet har jeg fundet et sted hvor man selv kan lave sine grupper og jeg
har lavet nogle stykker den ene hedder dyrevelfærd
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=189624
og den anden alle hundes gruppe
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=189609

På den første kan vi bl.a. diskutere det sag om transport af slagteheste og
også om folk der har sine hunde og måske mange i lader og stalde. Er det en
måde at have hund på ?

I gruppen alle hundes gruppe kan vi fortælle om vores daglig dag på godt og
ondt med vores elskede hunde.
Give gode råd og meget meget mere.
Prøv bare og kig forbi.

Mange hilsner
Alice

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-12-01 12:23

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> har lavet nogle stykker den ene hedder dyrevelfærd

Hvorfor kan vi ikke gøre det i denne gruppe ?

Desuden voldspammer Groupcare !

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 16-12-01 13:46

Hej Finn
Hvad mener du med det ?
Ja, det kunne vi godt, men sommetider ser disse nyhedsgrupper temmelig
uoverskuelige ud.

Mange hilsner
Alice

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-12-01 16:37

> [...]

Vil du have noget seriøst der fungerer hvor du selv bestemmer hvor meget
reklame skid der skal sendes med mailingslisten ud, så lav din egen
mailingsliste hvs du har mulighed for det.

Det kræver at din udbyder giver dig denne mulighed måske via et hosting af
et domæne men har du www.minhundemailingsliste.dk så kan du lave
nyheder@minhundemailingsliste.dk . Fungerer rigtig godt og langt bedre end
GroupCare.

Tjek evt. din udbyder hvad du har mulighed for ellers kan jeg sikkert hjælpe
(det er jo kun jul en gang om året )

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-12-01 16:40

> "Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Sorry...klippede vist det forkerte ud

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-12-01 15:46

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Desuden voldspammer Groupcare !

Jeg har alsrig modtaget én eneste spammail fra Groupcare. De mails jeg
modtager er kun fra de Groupcare-grupper jeg er tilmeldt (og selv den
service kan slås fra), så mon ikke der er noget du har misforstået med
hensyn til Groupcare?

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-12-01 16:32

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> modtager er kun fra de Groupcare-grupper jeg er tilmeldt (og selv den
> service kan slås fra), så mon ikke der er noget du har misforstået med

Jeg fik status meddelser og "gode tilbud" fra GroupCare og selv længe efter
jeg var afmeldt GroupCare blev der ved med at komme post fra mailingslisten.
Kun en henvendelse til GroupCares support afdeling stoppede det.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-12-01 01:32

> [...]

mailingslisten.
> Kun en henvendelse til GroupCares support afdeling stoppede det.

Statusmeddelelser kan slås fra! og jeg har aldrig modtaget et eneste
"gode tilbud" fra Groupcare, og jeg er endda tilmeldt en hel del
grupper, både åbne, halvåbne og lukkede, og jeg administrerer selv et
par stykker. Jeg får kun mail vedr. det jeg har sat X ved at jeg vil
have mail vedr.

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 16-12-01 16:08

Hvad er der i vejen med at skrive herinde ? ? og hvis du vil diskutere heste
må der da være en ng om heste !

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-12-01 17:41

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:sJ2T7.10365$z4.1178140@news000.worldonline.dk...
> Hvad er der i vejen med at skrive herinde ? ? og hvis du vil
diskutere heste
> må der da være en ng om heste !

Helt ærligt har Alice sagt hun kun vil diskutere heste? hun henviser
endda til en hundegruppe som jeg i øvrigt har tilmeldt mig så hvorfor
ikke være positiv i stedet for negativ .. giv det dog en chance .. det
står jo dig frit om du vil tilmelde dig .. men lad i al fald være med
at reagere negativt ... det fører jo ingen steder hen .. mvh Ami

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 16-12-01 21:47

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> står jo dig frit om du vil tilmelde dig .. men lad i al fald være med
> at reagere negativt ... det fører jo ingen steder hen .. mvh Ami

Jeg kan bare ikke se meningen i at diskutere heste eller reklamere for
hestesnak !? det er vel ikke negativt at ikke være interseret i heste eller
hvad ?

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-12-01 22:15

meddelelse news:BG7T7.10971$z4.1206262@news000.worldonline.dk...
> [...]
for
> hestesnak !? det er vel ikke negativt at ikke være interseret i

Nej det er bestemt ikke negativt ikke at være interesseret i heste ..
men du angreb Alice som om hun havde skrevet et indlæg kun om heste
hvilket jo ikke var tilfældet ... Alice nævnte to grupper den om
slagteheste og transport af disse .. et meget uhyggeligt emne synes
jeg .. og så nævnte hun gruppen om hunde ..altså to forskellige
grupper i en samling af grupper og på en eller anden måde virker du
negativ overfor begge ting ..eller i al fald forkastende .. i stedet
for at se hvad det egentlig er Alice foreslår ..

mvh Ami

Fra : John

Dato : 16-12-01 22:53

> [...]
> hestesnak !? det er vel ikke negativt at ikke være interseret i heste eller

Det er jo ikke det Alice henviser til. Hun har oprettet et forum hvor
dyrevelfærden skal debateres og hun pointere jo blot at der her i også kan
tilkomme debat for transporten af slagteheste.

Dyrevelfærden er relevant for os alle, så jeg mener det er ok at hun
skaber noget opmærksomhed via denne NG for sådanne et forum.

Valgfriheden i at støtte det er frivilligt og som Ami siger, så bevar det positive
i at nogle vil gøre en god gerning, istedet for at fremhæve alt det
negative som førsteparket!.

Nethils
- John.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-12-01 17:41

Hej Alice

Jeg har meldt mig til dyrevelfærd. Denne gruppe synes jeg er en rigtig god
ide.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-12-01 18:00

Har også tilmeldt mig dyrevelfærd, da jeg synes, at idéen er virkelig god!

Eva

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en