Zoo Zity-afstemningen .. hvor længe inden ~
Fra : Anita Christensen

Dato : 16-12-01 00:46

Jeg tog lige et rigtig godt billede af en af misserne idag og ville
naturligvis dele det med alle andre ... på Zoo Zity .. Jeg lagde
billedet op og alt det der .. og jeg kan se det under Toppen >>Dine foto og
se at det har URL'en
http://www.zoocity.dk/petzity/foto.asp?id=2327
men billedet er ikke at finde under denne URL....

Jeg kan se at der er mange her fra gruppen der har lagt billeder op der ..
hvor længe plejer der at gå inden man kan se billedet rigtigt?

Med venlig hilsen
Anita

'Oh freddled gruntbuggly .. thy micturations are to me/ As purdled
gabbleblotchits on a lurgid bee. Groop I implore thee my foonting
turlingdromes. And hooptiously drangle me with crinkly blindlewurdles,/ Or I
will rend thee in the gobberwarts with my blurglecruncheon, see if I don't!"
HHGTTG by Douglas Adams

Fra : Kate

Dato : 16-12-01 12:25

"Anita Christensen" <baalac@hotmail*nospam*.com> wrote in

> http://www.zoocity.dk/petzity/foto.asp?id=2327

Hej Anita

Det er der nu.
Jeg tror mine var der dagen efter.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Anita Christensen

Dato : 16-12-01 19:11

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message news:gw%S7.256

> Hej Anita
>
> Det er der nu.

Jeps troede bare lige at der var gået noget galt med det, og der er ikke
så meget information på sitet.

Max-stemmer modtages naturligvis med kyshånd

Anita

Fra : Jette

Dato : 16-12-01 19:48

"Anita Christensen" skrev:
[klip]
> Max-stemmer modtages naturligvis med kyshånd

Hermed 8 point fra mig .... det er et kanonflot billede..

Mvh. Jette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-12-01 21:57

Alle mislinger herfra får 8 *S*

Har lige været inde og kigge på toppen, men *suk* et kedeligt syn. Ingen
mislinger
Camilla's Burmeserkillinger er dog stadig med som point-og stemmesluger *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 21-12-01 23:45

Åhhh.......kan I ikke liiiiige linke til hjemmesiden? Jeg vil så gerne se
Jeres dejlige katte.

Mvh
Felix og Carina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-12-01 23:52

Hej Carina & Felix

Du kan finde dem her: www.zoozity.dk
Der er mange billeder, så god fornøjelse *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz