Er det værd??
Fra : zcully

Dato : 16-12-01 00:15

Jeg går og overvejer at købe Memento på DVD.
Jeg tror den er totalt genial.

Så er det bare lige jeg vil høre om den er værd at investere i eller om jeg
"bare" skal rende ned og leje den??

/Zcully

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 16-12-01 00:47

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "zcully"
<zcully@hotmail.com> just offered me, he muttered some weird stuff,
and I had to correct this gibberish:

>Jeg går og overvejer at købe Memento på DVD.

Lyder fornuftigt.

>Jeg tror den er totalt genial.

Det kan jeg godt være enig i.

>Så er det bare lige jeg vil høre om den er værd at investere i eller om jeg
>"bare" skal rende ned og leje den??

Det er ihvertfald en kanon god film. Jeg købte den selv på baggrund af
anbefalinger, og jeg har ikke fortrudt. :)
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-12-01 00:50

>Så er det bare lige jeg vil høre om den er værd at investere i eller om jeg
>"bare" skal rende ned og leje den??

Tja, kan du ikke bare starte med at leje den? Og hvis du så kan du jo
altid købe den senere, hvis du synes den er god.

Har lige selv lejet og set den her i aftes. Ganske underholdende film.
Til trods for at den sine steder virker en anelse... sløv. Men ellers
- som sagt - en god og anderledes film. Bestemt seværdig under alle
omstændigheder. Men skal-i-samlingen-god? Hmm, jeg ved ikke...

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 16-12-01 01:03

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror den er totalt genial.
>
> Så er det bare lige jeg vil høre om den er værd at investere i eller om

I mine øjne er det spild af penge at leje den først. Køb den, og køb den nu.
Selvom det overraskende momoent ikke helt er til stede, så er der stadig
masser af aha oplevelser ved næste gennemsyn.

Joakim

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-12-01 01:34

On Sun, 16 Dec 2001 00:03:00 -0000, "Joakim Lauridsen" <agjo@li.is>
wrote:

> [...]
>Selvom det overraskende momoent ikke helt er til stede, så er der stadig
>masser af aha oplevelser ved næste gennemsyn.

Ja jeg tror også der vil være mange aha-oplevelser ved gensyn.
Men jeg synes nu ikke den er et must i samlingen.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : zcully

Dato : 16-12-01 18:32

Jeg har lige set den nu. Var nede og leje den.
En totalt kanon film. Jeg tror jeg bliver nødt til at købe den nu, for en
gang er vist ikke nok at se den??

/Zcully

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 16-12-01 18:43

Jeg har lige bestilt den hos FE. Foreløbig vil jeg sige at det er årets
bedste, så må vi se efter onsdag (før i klager, nej! jeg har ikke set Moulin
Rouge endnu).
En af de ting jeg glæder mig til når jeg får filmen, er at stykke kapitlerne
sammen og se dem i kronologisk rækkefølge, kunne være interessant at se om
man opdager "noget andet"
hygge
Nicolai