PowerBait
Fra : HB Nielsen

Dato : 15-12-01 17:20

Nogle der ved hvor der er nogle gode tilbud på PowerBait eller Strike+

--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CowShit: http://www.fusk.subnet.dk

Fra : Simon...

Dato : 15-12-01 20:15

3 for 100kr er vidst normalen, 4 for 100kr hvis man er heldig...
mvh.Simon

Fra : HB

Dato : 17-12-01 17:51

Hej NG,

Virker det (powerbait) overhovedet og til hvad og hvordan ??

mvh
Henrik

Fra : Simon...

Dato : 17-12-01 18:57

Jeg synes det virkede kanont godt forrige sommer, men i denne har jeg ikke
fanget en eneste regnbue på det ?
jeg har til gengæld haft held med regnorm.. det kan godt være det bare
er mig der ikke har det i mig mere, men jeg fangede nemt 3 stk regnbuer i
søllerød fiskepark på en dag forrige sommer... måske har det noget at gøre
med vejret var lidt varmere der ?

mvh.Simon

Fra : Leon Friborg Jeppese~

Dato : 03-01-02 14:53

Power bait er godt, hvis man ønsker at fange fisk på omkring 1 kg. Det sker
dog at man kan fange større med det.
Tricket er at finde den rigtige dybte, nogen siger i midten af (dvs. ved 4
meter skal den stå på 2 meter).

Jeg har tit fanget 3-6 1 kg regnbue ørreder med regnbuefarvet power bait.
Men hvis du vil fange de store, forslå jeg dig, at du bruger orm, som efter
min mening er det bedste agn.

Med venlig hilsen

Leon

Fra : Simon...

Dato : 03-01-02 15:29

> Men hvis du vil fange de store, forslå jeg dig, at du bruger orm, som
efter
> min mening er det bedste agn.
orm virker også bedst for mig... men det skal være rigtige regnorm efter
mine erfaringer, måske har jeg bare været uheldig, men jeg har ikke fanget
en eneste siden jeg prøvede at købe tigerorm istedet for at grave regnorm...
jeg fisker dem (i sommers) på 35cm dybde, det gav mange fisk ved alm regnorm
sensommer.

mvh.Simon

Fra : M:-

Dato : 04-01-02 09:32

jeg må indrømme at regnorm er også det der virker bedst for mig.. jeg har en
20L akvarium med orm til vinteren over.. så behøver det ikke kun være om
sommeren man skal fiske med orm.... tigerorm er da en mulighed.. for mig er
de ens..!!

Fra : jesper nielsen

Dato : 26-03-02 09:46

Du kan altid ringe til Allingåbro Lystfiskershop på 86480320 og få et godt
tilbud