Foto
IBM760 5420
Teil 3020
salg af udstyr!
Fra : OLE HANSEN

Dato : 15-12-01 17:25

Olympus OM 40 m. orig. zuiko 50 mm. 1,4 mm. obj. samt Tamron 135
mm. Tele.
Motor 2 - 2.5 bill./sek. samt Braun Ultra Flash 34 M, sælges samlet"kun til
liebhaver".!
Alt er 100 % OK og fremtræder som ny.En del småtilbehør kan medfølge om
ønsket.
Fast pris uden diskusion.: 2200 Kr.
Jeg gider ikke sidde ved PCéren hele dagen så seriøse henvendelser kan ske
på 97183060 til OLe Hansen.!
NB.: Pas på med pjat,jeg har kontrol over samtlige telebeskeder både
ind/ud.!
Hilsen
Ole Hansen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-12-01 18:45

"OLE HANSEN" <saloxa@mail.dk> wrote in

> [...]
> ske på 97183060 til OLe Hansen.!
> NB.: Pas på med pjat,jeg har kontrol over samtlige telebeskeder både

Nådada - Kan du så ikke "pjatte" over i dk.marked.privat.foto hvor køb og
salg af udstyr hører til...

--
Hilsen
Kenneth

http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html?bruger=48

Fra : Poul B-H

Dato : 15-12-01 21:57

"OLE HANSEN" <saloxa@mail.dk> wrote in message
> [...]
> på 97183060 til OLe Hansen.!
> NB.: Pas på med pjat,jeg har kontrol over samtlige telebeskeder både

Pas På !! selvom man er paranoid, kan DE godt være efter en !!

Poul B-H

Fra : Jan Boegh

Dato : 16-12-01 14:32

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> wrote in message

> Pas På !! selvom man er paranoid, kan DE godt være efter en !!

Kabalen?
Den påstår jo selv at den ikke eksisterer.

vh
Jan