Sødmefyldte unge piger VS. varmhjertede kv~
Fra : Gert Kethmer

Dato : 15-12-01 14:24

Hejsa . . .

Jeg var til julefrokost i går og kunne pludselig konkludere overfor mig selv
at jeg synes at (næsten) alle unge piger ca. i gymnasiealderen bare er søde.
Det er ikke fordi jeg tænder vildt på dem som gruppe selvom de går med
udfordrende tøj og stadig har spændstigheden - det er mere det der
uskyldige, naive og sødmefyldte . . . det er ret fedt. Måske er jeg blot på
vej til at blive en gammel gris på 35 år

Nææ, dem jeg som gruppe tænder mere på er de selvsikre kvinder (ikke piger)
på min egen alder - og opad! Jeg ved endnu ikke helt hvorfor, men måske
fordi de er mere varme og ved hvad sex handler om?

Well, bare et par tanker...

Gert

Fra : Jens B.

Dato : 28-12-01 21:03

"Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uskyldige, naive og sødmefyldte . . . det er ret fedt. Måske er jeg blot

> vej til at blive en gammel gris på 35 år

Så er vi da flere...

> [...]
> på min egen alder - og opad! Jeg ved endnu ikke helt hvorfor, men måske
> fordi de er mere varme og ved hvad sex handler om?

Hørt!

-Jens B.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 06-02-02 00:34

Enig

Henrik

Fra : Søren

Dato : 20-02-02 00:50

On Sat, 15 Dec 2001 14:24:02 +0100, "Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com>
wrote:

>Hejsa . . .
>
>Jeg var til julefrokost i går og kunne pludselig konkludere overfor mig selv
>at jeg synes at (næsten) alle unge piger ca. i gymnasiealderen bare er søde.

snip

det er mere det der
>uskyldige, naive og sødmefyldte . . . det er ret fedt. Måske er jeg blot på
>vej til at blive en gammel gris på 35 år

Oink Oink fra en på 43

>Nææ, dem jeg som gruppe tænder mere på er de selvsikre kvinder (ikke piger)
>på min egen alder - og opad! Jeg ved endnu ikke helt hvorfor, men måske
>fordi de er mere varme og ved hvad sex handler om?

Ja da, de ved hvad de vil have, og har ikke travlt )

>Well, bare et par tanker...

Well fortsæt de tanker

Knus
Søren

Fra : EH

Dato : 20-02-02 13:35

Sidewind@adslhome.dk (S?en) wrote in message news:<3c76ddc1.27659474@news.inet.tele.dk>...

> snip
>
> det er mere det der
>
> Oink Oink fra en på 43

Hvad er der nu galt i at en ældre elsker en yngre? Det er jo det indre
det kommer an på, ikke? ;)

Fra : Søren

Dato : 20-02-02 21:36

On 20 Feb 2002 04:35:17 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

>Hvad er der nu galt i at en ældre elsker en yngre? Det er jo det indre
>det kommer an på, ikke? ;)

Læg lige mærke til at jeg ike modsiger nogen, men man bør da tænke på
at hvis man ikke passer lidt på jo ældre man bliver, kan man ende op
med en "kæreste" der er yngre end ens egne børn, og så mener jeg (læg
nu mærke til at det er Søren's mening) at man er for langt ude ,-)

Knus
Søren

Fra : EH

Dato : 21-02-02 07:42

Sidewind@adslhome.dk (S?en) wrote in message news:<3c740806.104028248@news.inet.tele.dk>...

> [...]
> med en "kæreste" der er yngre end ens egne børn, og så mener jeg (læg
> nu mærke til at det er Søren's mening) at man er for langt ude ,-)

Det var så et argument for ikke at få børn? ;)