Hvad koster sterilisation?
Fra : Jette

Dato : 15-12-01 10:18

Hej gruppe.... ja, overskriften siger jo det hele. Jeg vil gerne være
forberedt på hvad vi skal af med for at få vores to nye han-killinger
steriliseret ..... og hvis I også kunne oplyse hvornår man bør gøre det.

Jeg vil meget gerne have flere svar med angivelse af hvilken landsdel prisen
kommer fra.... kan forestille mig at der er forskel....

På forhånd tusind tak

Mvh. Jette
www.webtip.dk

Fra : Kirstine

Dato : 15-12-01 10:39

In article <9vf4ni$1ppo$1@news.cybercity.dk>, jni@omnix.dk says...
> [...]
>
> Jeg vil meget gerne have flere svar med angivelse af hvilken landsdel prisen
> kommer fra.... kan forestille mig at der er forskel....

Hej Jette

Jeg er lidt usikker på, om det er kastration eller sterilisation, du
ønsker prisen på. Men når nu du skriver, at du har hankatte, så gætter
jeg på kastration *S*

Vi gav 650,- for at få vores Julius kastreret og øremærket. Tabasco -
vores anden hankat - kostede 1058, men det var fordi, at han var
kryptorchid; hans ene testikel var ikke vandret ned i pungen men skulle
findes i bughulen.

Mange dyrlæge giver "søskenderabat", så killing nr. 2 koster lidt mindre.
Vi har dyrlæge i Valby.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Gitte

Dato : 15-12-01 10:44

Så vidt jeg husker giver en del dyrlæger også rabat, hvis du samtidig
for misserne øremærket (så skal kattene ogs kun i narkose en gang).
-Gitte

Fra : Jette

Dato : 15-12-01 10:53

"Kirstine" skrev:
> Hej Jette
>
> Jeg er lidt usikker på, om det er kastration eller sterilisation, du
> ønsker prisen på. Men når nu du skriver, at du har hankatte, så gætter
> jeg på kastration *S*

Ja, jeg skal se at få styr på begreberne....

> [...]
> vores anden hankat - kostede 1058, men det var fordi, at han var
> kryptorchid; hans ene testikel var ikke vandret ned i pungen men skulle

Det lyder godt... jeg troede det var meget dyrere...

> Mange dyrlæge giver "søskenderabat", så killing nr. 2 koster lidt mindre.
> Vi har dyrlæge i Valby.

Okay... Vores dyrelæge ligger i Gladsaxe, så det er nok nogenlunde samme
pris.

Tak for det..

Mvh. Jette