Sex, Løgn og Video
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 23-01-01 23:57

For efterhånden et stykke tid siden så jeg sub. men blev meget skuffet -
hvad fanden sker der i den film, den er røv kedelig, og jeg kan ikke se
hvorfor den er blevet rost og har vundet priser osv.

Er der nogen der er af en anden opfattelse (det håber jeg der er) så vil jeg
gerne vide hvad der er godt. Jeg har nemnlig tænkt mig at se den igen - det
er vel 1 år siden jeg så den første gang....).

Giv mig nogle pointer eller noget, så jeg kan se den med nogle flere
forudsætninger denne gang. Det kan ikke passe jeg ikke kan få et eller andet
ud af den....og nu sprøger nogen nok hvorfor det er nødvendigt for mig - jo,
jeg købte den for en tyver et eller andet sted, og jeg hader og ha film
stående jeg ikke forstår - så det er enten det eller jeg smider den ud...

Kåre

Fra : Nitz

Dato : 24-01-01 17:20

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg købte den for en tyver et eller andet sted, og jeg hader og ha film
> stående jeg ikke forstår - så det er enten det eller jeg smider den

Bare rolig Kåre, du er ikke alene
Jeg fattede heller ikke al den ros filmen fik, ganske som dig så missede jeg
også "pointen/idéen" med filmen. Men min kæreste derimod var helt vild med
den, så som Ulla siger så er det vist kun tøser der kan "se" noget i den!

--
Med venlig hilsen/Regards
Nitz

Fra : stan

Dato : 31-01-01 11:32

say no more, fucking moron!

Fra : stan

Dato : 31-01-01 11:27

smid den hellere ud, og indse at du ikke fatter en bjælde af film hvor
steven seagal ikke er med!