Dixa-Net... igen igen
Fra : S. Andersen

Dato : 15-12-01 02:26

Fra : S. Andersen

Dato : 15-12-01 02:27

"S. Andersen" <na@na.com> wrote in message
news:9ve8r5$vpl$1@news.cybercity.dk...
> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/itogcomputer/artikel&art_id=3543558
> Kan ikke sige andet end LMAO

Og som vi kan se er Cybercity også med i det snusk !!!
Hov Hov .....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-12-01 13:08

"S. Andersen" <na@na.com> skrev i en meddelelse

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/itogcomputer/artikel&art_id=3543558
> Og som vi kan se er Cybercity også med i det snusk !!!

CC har næppe vist at varene var "lune"
Det er normalt at konkursbo sælger billigt ud.

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-12-01 13:14

Martin Højriis Kristensen wrote:

>http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/itogcomputer/artikel&art_id=3543558

>CC har næppe vist at varene var "lune"
>Det er normalt at konkursbo sælger billigt ud.

Basse: "Hej jeg hedder Basse Bergquist, I ved ham med Dixa-Net."

Cybercity: "Nå ja, hey!

B: "Jeg har noget computerudstyr her. Det er 1,5 mio. værd, men I får
det for 200.000"

C: "Fedt nok! Nu er det ikke varmt, vel?"

B: "Nej, nej. Slet ikke! Nå, men jeg smutter, hey!"

C: "Hey!"

Du har nok ret. Jeg kan ikke se hvordan de kunne have vidst at det var
varmt.

--
http://chran.dyndns.dk - Nu med billeder af Tina Dickow!

Tina Dickow - Fuel. Et album du MÅ eje!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-12-01 18:01

"Christian Andersen" <m4jni76ztglp001@sneakemail.com> wrote in message
> Martin Højriis Kristensen wrote:
> Du har nok ret. Jeg kan ikke se hvordan de kunne have vidst at det var
> varmt.

men det siger vel bare mere om dine erfaringer gør det ikke?

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-12-01 19:43

Flemming Lynggaard wrote:

>men det siger vel bare mere om dine erfaringer gør det ikke?

Que?

Fra : Simon Skals

Dato : 15-12-01 21:25

It seems Christian Andersen wrote:

>Que?

Dine erfaringer med konkursbo, herunder salg af udstyr.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-12-01 21:26

Simon Skals wrote:

>Dine erfaringer med konkursbo, herunder salg af udstyr.

Ja ja.

Se, en fugl!

Fra : Simon Skals

Dato : 15-12-01 21:23

It seems Christian Andersen wrote:
>Du har nok ret. Jeg kan ikke se hvordan de kunne have vidst at det var
>varmt.

Måske skulle du lige lade limtuben stå et øjeblik...

Hvem har givet dig den ide, at udstyret skulle være varmt? Jeg
går ud fra, du med "varmt" mener "stjålet".

Har du kendskab til, at Dixa skulle have stjålet udstyret og
videresolgt det til Cybercity? I så fald ville der jo være tale om
hæleri, men det nævnes sjovt nok ikke i nogen af artiklerne.

Desuden kan du i Computer World læse følgende:

|Internet-udbyderen Cybercity bekræfter overfor Computerworld
|Online at have købt netværksudstyr og brugte pc'er for 200.000
|kroner af Basse Bergqvist. Handelen skulle være foregået med Told
|& Skats vidende. Ifølge internetfirmaet stod skattemyndighederne
|faktisk og så på, mens Cybercity købte IT-udstyret som eneste
|interesserede køber.

Told & Skat må formodes at være en af kreditorerne i Dixa Net.

Mao. burde du nok tænke dig lidt bedre om, inden du gisner om
forholdene i en sag, som du basalt set ved meget lidt om.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-12-01 21:25

Simon Skals wrote:

>Mao. burde du nok tænke dig lidt bedre om, inden du gisner om
>forholdene i en sag, som du basalt set ved meget lidt om.

Jeg gisner ikke. Jeg laver sjov med Martin.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-12-01 09:11

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote

"Ifølge internetfirmaet"...CC må vel i højeste grad være
part i sagen, og dermed ikke noget reelt sandhedsvidne.

"Eneste interesserede køber"...hmmm.

> Mao. burde du nok tænke dig lidt bedre om, inden du gisner om
> forholdene i en sag, som du basalt set ved meget lidt om.

Ditto.

Ole Thomsen

Fra : Christian Andersen

Dato : 16-12-01 12:40

Ole Thomsen wrote:

>Ditto.

Ahr, HVAD!?

Jeg har allerede skrevet at jeg ikke gisnede, men lavede sjov med
Martin.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-12-01 14:00

> Ahr, HVAD!?
>
> Jeg har allerede skrevet at jeg ikke gisnede, men lavede sjov med
> Martin.

Min pointe var nu at Simon selv gisnede ud fra
hvad han havde læst i Se og H..øhh..Computerworld.

Ole Thomsen

Fra : Christian Andersen

Dato : 16-12-01 15:47

Ole Thomsen wrote:

>>> Ditto.

>Min pointe var nu at Simon selv gisnede ud fra
>hvad han havde læst i Se og H..øhh..Computerworld.

Ah.

*løber langt væk*

Fra : Simon Skals

Dato : 16-12-01 15:01

It seems Ole Thomsen wrote:
>"Ifølge internetfirmaet"...CC må vel i højeste grad være
>part i sagen, og dermed ikke noget reelt sandhedsvidne.

Du insinuerer altså, at Cybercity skulle have løjet over for
Computer World? Det er da en ganske alvorlig beskyldning.

>Ditto.

Jeg ved mere end du.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-12-01 15:09

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved mere end du.

Jeg er simpelthen nødt til at have ovenstående guldkorn i min signatur...

Mvh HAA.
www.ultraviking.dk/disclaimer
Simon Skals svar til Ole Thomsen: 'Jeg ved mere end du.'

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-12-01 15:11

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er simpelthen nødt til at have ovenstående guldkorn i min
signatur...

Jeg kom først, omend ikke her:
http://www.makr.dk/?citater

Jeg måtte have en side hvor jeg gemmer alle de gode...

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-12-01 15:49

> Jeg kom først, omend ikke her:
> http://www.makr.dk/?citater
>
> Jeg måtte have en side hvor jeg gemmer alle de gode...

Der var en god en på vores intra forleden, angående fyringer:
'Det må være op til den enkelte, om man er fyret eller ej !'
De efterfølgende indlæg indeholdt mange smiley's...

Mvh HAA:

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-12-01 15:39

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote

> Du insinuerer altså, at Cybercity skulle have løjet over for
> Computer World? Det er da en ganske alvorlig beskyldning.

Jeg insinuerer ikke, jeg påpeger det tvivlsomme
i at bruge udtalelser fra de implicerede til at
underbygge nogetsomhelst. Og det endda på
tredjehånd.

> Jeg ved mere end du.

Sandsynligvis.

Men du skal diske op med mere end et citat
fra CW for at overbevise mig om det.

Ole Thomsen

Fra : Simon Skals

Dato : 17-12-01 01:30

It seems Ole Thomsen wrote:
>Jeg insinuerer ikke, jeg påpeger det tvivlsomme
>i at bruge udtalelser fra de implicerede til at
>underbygge nogetsomhelst. Og det endda på
>tredjehånd.

Uden udtalelser fra de implicerede er der jo slet ikke nogen
historie.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-12-01 19:25

On Sun, 16 Dec 2001 14:01:18 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>Du insinuerer altså, at Cybercity skulle have løjet over for
>Computer World? Det er da en ganske alvorlig beskyldning.

Det er vel ikke værre end at vi nu og da insinuerer at ComputerWorld
lyver?

Ligesom vi udviser kildekritik overfor CW, er der ingen grund til ikke
at gøre det overfor folk, der udtaler sig til CW.

Igen, uden at drage konklusion om hvad, der _er_ sket, men snarere
hvilke udtalelser, man ikke behøver at læse som "den ubetingede
sandhed".

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Simon Skals

Dato : 16-12-01 22:04

It seems Peter Brodersen wrote:
>Igen, uden at drage konklusion om hvad, der _er_ sket, men snarere
>hvilke udtalelser, man ikke behøver at læse som "den ubetingede
>sandhed".

I så fald er der jo nok ingen, der bør udtale sig om noget som
helst på basis af de yderst sparsomme oplysninger, der er kommet
via artiklerne.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-12-01 22:16

On Sun, 16 Dec 2001 21:04:19 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>I så fald er der jo nok ingen, der bør udtale sig om noget som
>helst på basis af de yderst sparsomme oplysninger, der er kommet
>via artiklerne.

Som nævnt afholder det da ikke os fra at kommentere fx ComputerWorld i
sig selv?

Fra : Simon Skals

Dato : 16-12-01 22:32

It seems Peter Brodersen wrote:
>Som nævnt afholder det da ikke os fra at kommentere fx ComputerWorld i
>sig selv?

Hvis vi arbejder ud fra en forestilling om, at alt, der står i
Computer World, må formodes at være løgn (i hvert fald indtil det
modsatte er bevist), så kan vi vist ikke bruge Computer World til
at diskutere andet, end at Computer World altid er fyldt med
løgn.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>