Model View Controller!!
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 15-12-01 00:53

Hejsa NG,

Jeg skal desperat bruge noget info om MVC men kan ikke rigtig finde noget på
nettet :( Er der en eller flere, der gider at poste et par links til nogle
gode
ressourcer og howto's ?

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Claus Christensen

Dato : 15-12-01 01:49

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal desperat bruge noget info om MVC men kan ikke rigtig finde noget

> nettet :( Er der en eller flere, der gider at poste et par links til

Gode, men omfattende, lærebøger om jave til fri download:
http://www.cis.ksu.edu/~schmidt/CIS200/
Speciel kap. 10
Mvh Claus

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 15-12-01 10:50

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> wrote in message
> [...]
et
> par links til nogle gode ressourcer og howto's ?

Hej Tonni

Nedenstående er en kort introduktion til MVC i Java.
Steve's MVC Java Page
http://genome-www.stanford.edu/~sac/java/mvc/

og et par artikler fra Javaworld:
MVC meets Swing