Hvordan er Dinosaur ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-01-01 17:28

Har overvejet at købe Dinosauer DVD'en, og ville gerne høre lidt om hvad
folk mener om den.........dem som har set den ?

Er den god ? Hvordan har I det med at dinosauerne taler, virker det ok ?

Den tekniske side.......er animationen fremragende ? Det ser den ud til at
være i traileren ihvertfald.

Thomas

Fra : Keld Petersen

Dato : 24-01-01 07:45

Jeg har set US-versionen, som jeg formoder vi taler om her...
IMO er historien stort set den samme som i "Landet For Længe Siden", men
meget, meget tyndere... ikke det store at skrive hjem om.
Til gengæld er selve filmen ufatteligt flot lavet, og en virkelig oplevelse
at se... Jeg husker at jeg ikke var nævneværdig imponeret over den i biffen,
pga historien, men jeg tænkte mange gange undervejs at den var dæl'me flot.
Jeg har bestilt 2DVD versionen

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-01-01 17:57

Jeg ku ikke lade være, så jeg købte mig 2 disc udgaven i dag. Den skal nok
lige ses i aften

Lækkert cover iøvrigt, meget pænere end den "billige" udgave..........som nu
vist heller ikke er at foragte.

Thomas

Keld Petersen <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aSub6.22$LG.597@news.get2net.dk...

Fra : Keld Petersen

Dato : 25-01-01 08:43

God fornøjelse...
Ser frem til at modtage min med posten een af dagene...

Fra : B.Ikkala

Dato : 26-01-01 12:43

Thu, 25 Jan 2001 08:43:00, "Keld Petersen"
<remove.this.to.email.kingkeld@person.dk>

>Ser frem til at modtage min med posten een af dagene...

Ifølge nedenstående link skulle der være lidt 'knas' med udgivelsen på
visse afspillere ... desværre ser det (for en gangs skyld !) ud til at
ramme Pioneer

http://www.homecinemachoice.com/news.html?search_for=980378033

Jeg håber ikke problemet omfatter 626'eren - hvilken afspiller har du?

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 26-01-01 22:39

In article <vfo27t8k73pum196a88e4kl00iur9945vc@4ax.com>, bkkl@fabel.dk
says...
> [...]
>
> http://www.homecinemachoice.com/news.html?search_for=980378033
>
> Jeg håber ikke problemet omfatter 626'eren - hvilken afspiller har du?

Den virker på 535'eren, men ikke 737'eren.

Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
(http://www.eskejensen.dk/rene)

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm:
http://www.eskejensen.dk/rene/prinsessen.jpg

Fra : Keld Petersen

Dato : 28-01-01 11:39

Jeg er den glade ejer af en indtil nu (7, 9, 13) 100% problemfri Panasonic
A350.