styre en computer fra min egen??
Fra : G42

Dato : 14-12-01 23:21

Jeg skal sætte en computer op til at vise grafik.
Men denne skal stå et sted hvor det ikke bliver muligt at komme til at
redigere på denne.
Så jeg skal styre den fra min egen computer via netværk.

Hvordan gøres dette bedst og nemmest.?
Jeg har leget lidt med VNC, men det funker ikke helt.

Hvilket sotware skal jeg bruge.
Det er 2 win Me maskiner. (måske winMe -Host --> Win98)

tak

G.

Fra : Martin Djernaes

Dato : 14-12-01 23:50

Hej,

G42 wrote:

> [...]
> redigere på denne.
> Så jeg skal styre den fra min egen computer via netværk.

VNC

> Jeg har leget lidt med VNC, men det funker ikke helt.

Hvorfor ikke?

> Hvilket sotware skal jeg bruge.
> Det er 2 win Me maskiner. (måske winMe -Host --> Win98)

Martin

Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 15-12-01 18:19

Dameware remote tools fra www.dameware.com

--
Henrik

Fra : Flemming Stennicke L~

Dato : 15-12-01 20:14

Nu kan jeg ikke styre min nysgerrighed mere, er der ikke nogen der kan
forklare mig hvad VNP.

Med venlig hilsen
Flemming S. Larsen

Fra : Allan Møller

Dato : 15-12-01 21:19

> Nu kan jeg ikke styre min nysgerrighed mere, er der ikke nogen der kan
> forklare mig hvad VNP.

Mener du ikke VNC ?
Hvis du gør det så er det et program til at
"fjernstyre" en pc fra en anden pc.

-- Allan

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-01 00:55

"Flemming Stennicke Larsen" <fsl@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan jeg ikke styre min nysgerrighed mere, er der ikke nogen der kan
> forklare mig hvad VNP.

VNC: http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=vnc

Er det en tastefejl, eller tænker du på VPN?

VPN: http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=vpn

/Chr

Fra : Tornøe

Dato : 16-12-01 10:45

> [...]
>
> Hvordan gøres dette bedst og nemmest.?
> Jeg har leget lidt med VNC, men det funker ikke helt.

Remote Administrator (www.radmin.com) virker forrygende over LAN. Jeg har
prøvet over internet, hvor hastigheden er god, klart bedre end VNC.
Uheldigvis låser klienten ofte, hvor VNC er klart mere stabil. Er der nogen,
der har et workaround til det problem?

Jens

Fra : sonny

Dato : 22-12-01 00:34