Elefant Manden
Fra : Brauner & Kjeldsen

Dato : 23-01-01 17:16

Hejsa

Jeg har nu længe ledt efter David Lynch's Elefantmanden, og har da også
fundet et sted hvor jeg kan købe den på Video (Blackstar) men i mellem tiden
er jeg gået hen og anskaffet mig en DVD-afspiller, og ville derfor hellere
have den på dette medie, samt det ville være rar at få undertekster på den,
selv om de er engelske.

Da filmen endnu ikke er udkommet på DVD, og da der ikke ligger nogen release
date på, ville jeg hører om der var nogen i gruppen, der havde den på video
med danske/engelske undertekster, som havde lyst til at sælge den eller
kopiere den til mig. Håber nogen kan hjælpe mig.

Hilsen Brian

Fra : Ole Alm

Dato : 23-01-01 18:30

"Brauner & Kjeldsen" <brauner@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
den,
> selv om de er engelske.
>
> Da filmen endnu ikke er udkommet på DVD, .......................

Den er kommet, kan købes her: http://www.dvdzone2.com/ Der er dog kun
teekster på fransk. Har handlet med dem en enkelt gang før, og det gav ikke
nogen problemer.

mvh Ole

Fra : Brauner & Kjeldsen

Dato : 23-01-01 18:33

Ja men jeg skal bruge engelsk eller danske undertekster. Desværre, men
ellers tak for hjælpen