Feder tyggeben??
Fra : Ann K

Dato : 14-12-01 23:15

Hejsa.
Tja måske et lettere tåbeligt spm.... men feder tyggeben af oksehud?
Spørger fordi, vi har fundet frem til at Sif (næsten) ikke reagerer på
bragene udenfor, hvis bare hun ligger og gnasker
Derfor giver vi hende sådan et tyggeben , hver gang det brager og helst
(hvis vi kan nå det!) inden hun når at begynder at gø... dvs lige pt
ligger tyggebenene fremme på sofabordet = elegant juledekoration
Men med det kvantum hun kan nå at få spist i løbet af den næste 1½
måneds tid - ja, så længe brager de her i Rødovre! :( - så kan hun jo nå
at tage voldsomt på.... Og det vil afgjort ikke være særligt
hensigtsmæssigt med en større vægt, nu hvor vi endelig har fået hendes
bagben så nogenlunde i orden!
Ok - tyggeben er nok så meget sagt - der er tale om de der små
"pinde"... oven i købet savet over i halve

Mvh Ann

Fra : Mari

Dato : 16-12-01 09:33

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:9vdtkt$pg1$1@sunsite.dk...

Hejsa, Ann!

> Tja måske et lettere tåbeligt spm.... men feder tyggeben af oksehud?
> Spørger fordi, vi har fundet frem til at Sif (næsten) ikke reagerer på
> bragene udenfor, hvis bare hun ligger og gnasker

Så vær ligeglad med om det feder eller ej....... lad hende gnaske
og klar de evt. deller efter nytår, når der igen er kommet ro over
landet. Det er jo trods alt kun nogle få uger - og så meget energi
er der ikke i hud.

Mh Mari

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 16-12-01 16:12

Og de ben hunden spiser fylder jo også i maven og så spiser den automatisk
mindre af sin normale mad , sådan er det da med min og han har ikke taget på
af benene selv om han kan sluge/spise 1 af de helt store kompakte hudben på
1½ dag de skal jo også have lov til at have det godt ik tænk på alt det
usunde mad du sikkert selv spiser her til jul

Fra : Ann K

Dato : 17-12-01 00:41

Hejsa.
Takker alle for svar

>Og de ben hunden spiser fylder jo også i maven og så spiser den
automatisk
mindre af sin normale mad ,
<>HA!!!! Man kan tydeligt høre at du ikke har et lab-x!!! *sss* Sif er i
stand til at spise hvad som helst, når som helst Faktisk er al vores
mad temmelig smagløst, når først vi mennesker tager det i munden... Sif
har med blikket suget al smag til sig - også selv om hun ikke tigger ved
bordet

>sådan er det da med min og han har ikke taget på
<> Jeps- men han er heller ikke et sterilliseret lab-x *sss* Sif kan
tage på af at kigge på køleskabsdøren... noget hun gerne gør, når vi har
lagt vores (kød-)indkøb derind *sss*

Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 17-12-01 01:03

Mon, 17 Dec 2001 00:40:55 +0100, Ann K wrote:

>Faktisk er al vores mad temmelig smagløst, når først vi mennesker
>tager det i munden... Sif har med blikket suget al smag til sig -
>også selv om hun ikke tigger ved bordet

Det kender jeg godt...fra 9 papilloner...

>Sif kan tage på af at kigge på køleskabsdøren... noget hun gerne
>gør, når vi har lagt vores (kød-)indkøb derind *sss*

Så vær glad for, at hun ikke kan lukke køleskabet op, som min
datters tidligere hund! *G*

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 15/9 hvid/rød 1 pige
17/10 tricolour 2 piger
-

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 18-12-01 11:45

Ann K <tsars@os.dk> wrote in message news:9vjbeq$edg$1@sunsite.dk...
> [...]
> <> Jeps- men han er heller ikke et sterilliseret lab-x *sss* Sif kan
> tage på af at kigge på køleskabsdøren... noget hun gerne gør, når vi har

Ja så kan jeg da godt høre at der er en stor forskel har godt nok hørt
at laber var glade for mad og det lydder da rigtigt nok efter hvad du siger
den med at suge smagen ud af maden med øjene var god den havde jeg ikke
hørt før

Fra : MM

Dato : 16-12-01 23:33

Hvis du synes at den bliver tykkere kan du jo skære en smule ned på dens
normale mad mens bragene står på. Det vigtigste er jo at hunden har det
godt, også selvom det er ved at være nytår
Venlig hilsen Mia