Contact Service??? Nokia 6210
Fra : Christian

Dato : 14-12-01 22:37

Jeg har en nokia 6210. Den skriver "Contact Service" i displayet når man
tænder den. Den har været til rep. men de siger som altid at den har været
udsat for fugt og at garantien ikke dækker!!!
Der er vel ikke en der måske ved hvad man kan gøre???
Og ikke bare smide den ud og købe en ny!!

Tak
Christian
c.skovdal@mail.dk

Fra : Ask

Dato : 15-12-01 16:37

"Christian" <c.skovdal@mail.dk> wrote in

> [...]
> Der er vel ikke en der måske ved hvad man kan gøre???
> Og ikke bare smide den ud og købe en ny!!

Tag ind i EMTS enten fiolstræde eller oppe i Lyngby, de laver den med
det samme, og hvis der er garanti på, så er det kun godt. Min havde
samme problem, som din. Det er ikke fugt, hos mig havde softwaren
smadret min telefon, hans pc gik i ged hver gang han satte den til, så
tror Nokia har dummet sig lidt, men er tilbage med den første
softwarever. Dejligt at have sin 6210 tilbage. Den er nået bedre end
min T28s - 6110 og 9110.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-12-01 18:23

> [...]
> tror Nokia har dummet sig lidt, men er tilbage med den første
> softwarever. Dejligt at have sin 6210 tilbage. Den er nået bedre end

og hvis du ikke kan reparere den vil jeg meget gerne købe den billigt, hvis
den altså er iorden mht til plastik osv..

mail en pris til mig på chipmaster@get2net.dk hvis det blir aktuelt og du
vil sælge...

venlig hilsen
Michael - med små ødelagt plastik!