Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med AOC LM-700 17" TFT
Fra : Troels Nielsen

Dato : 14-12-01 18:06

Hej

Jeg overvejer at købe ovenstående skærm, og vil i den forbindelse høre om
der er nogle, som selv har gjort sig erfaringer eller set anmeldelser af
denne skærm.

På forhånd tak

Mvh Troels

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-12-01 12:38

Hej

Troels Nielsen wrote:

> Jeg overvejer at købe ovenstående skærm, og vil i den forbindelse høre om
> der er nogle, som selv har gjort sig erfaringer eller set anmeldelser af
> denne skærm.

Jeg kan ikke udtale mig om selve skærmen, men har selv været hook på
denne skærm. Den kunne dog ikke leveres og AOC kom med en masse
forklaringer og undskyldninger, men ingen skærme (Det kan være
anderledes i dag). En af de forhandlere jeg talte med sagde at der var
for mange fejl på dem, men kan ikke sige om det er sandt eller ej.

Mit køb endte i en ADI S710 som jeg er klart tilfreds med. Den har også
bedre specs end AOC'n. Den koster også lidt mere.

AOC'ns lillebror LM500 er generelt rost, men man kan ikke sammenligne en
15" og 17" selvom de hedder det samme.

Har du hørt om den overhovedet kan leveres?

mvh
Karsten Feddersem

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-12-01 21:44