Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nyt portfolio
Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 14-12-01 17:26

hej fotofolk, jeg har ikke sovet de sidste mange nætter fordi jeg har lavet
nyt design og indhold på min hjemmeside.

det kunne være hyggeligt hvis i kiggede forbi:

www.jacoblangvad.dk

jeg ville sætte pris på lidt kritik - på hjemmesiden er der en mailto-knap
som med fordel kan benyttes til formålet.

mvh og glædelig jul,

jacob langvad

Fra : j o e y

Dato : 14-12-01 19:07

Hej Jacob
(jeg skriver i gruppen, da jeg også synes andre skal have lov til at se dine
roser

Jeg synes det er lækkert at se, hvor simpelt det kan gøres! dine billeder er
gode og designet af siden er stilmæssigt rent, hvilket jeg personligt
foretrækker.
Jeg opfordre andre til at se, hvor simpelt og ikke mindst godt det kan
gøres....

Hvis du skulle tilføje noget, så var det måske en god ide med en slags CV
(nu du jo er prof. så kan du jo lige så godt sælge dig selv!) - eller bare
en (simpel) side hvor du beskriver hvad du har lavet og evt. dine tanker
omkring dine projekter.

men pøj med det --- joey

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 14-12-01 19:24

> [...]
>
> jeg ville sætte pris på lidt kritik - på hjemmesiden er der en mailto-knap
> som med fordel kan benyttes til formålet.

Generelt en lækker side, og der er også nogle lækre billeder i mellem,
selvom det ikke er dem alle sammen der lige falder i min smag.
Dog synes jeg ikke om at man kommer videre i galleriet ved at klikke på
billedet, det er at forvirre brugeren unødigt, hvis du spørger mig. Der
kunne med fordel laves nogle navigationsknapper under billedet til dette
formål uden at ødelægge det gode design. Ved klik på et billede kunne der så
være mulighed for at se en større version hvis man skulle ønske det.
Bortset fra denne mindre detalje er det en lækker side.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-12-01 22:45

Jacob Langvad Nilsson wrote:

>det kunne være hyggeligt hvis i kiggede forbi:
>
>www.jacoblangvad.dk

Jeg synes hjemmesiden er utrolig flot og billederne er også meget
teknisk gode.

Et godt eksempel på hvor langt man kommer med kreativitet og talent

--
Tina Dickow - Fuel. Et album du MÅ eje!

http://chran.dyndns.dk - Nu med billeder af Tina Dickow!

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 24-12-01 01:44

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Jeg synes hjemmesiden er utrolig flot og billederne er også meget
> teknisk gode.
>
> Et godt eksempel på hvor langt man kommer med kreativitet og talent

Takker og bukker,

Mvh jacob

Fra : VisseVasse

Dato : 14-12-01 23:30

Til Jacob Langvad

Fedt site med stemningsmættede og udtryksfulde billeder i flot kvalitet..
bravo!!
Men burde du ikke angive formålet med sitet, koncept idé, "kildeangivelse"
ect.??
Designet er enkelt, overskueligt og stilfuldt - genialt..

Venlig hilsen + Go' jul!

Jacob Gunst

---

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 24-12-01 01:42

> [...]

> ect.??
> Designet er enkelt, overskueligt og stilfuldt - genialt..

Tak for de pæne ord. Jeg arbejder på at tage mig sammen til at lave en lille
info-link med cv etc.. Det må blive et af mine nytårsforsætter :)

Mvh jacob

Fra : Erland Pillegaard

Dato : 24-12-01 10:03

Jacob Langvad Nilsson <mail@jacoblangvad.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:B84C385B.E0D%mail@jacoblangvad.dk...

> Tak for de pæne ord. Jeg arbejder på at tage mig sammen til at lave en
lille
> info-link med cv etc.. Det må blive et af mine nytårsforsætter :)
>
> Mvh jacob

Hej
Flot
Men det der tælle for mig er dine billeder utrolige flotte og gennemført
kreative og veludført.
Der mangler lidt mere info på siden hvem er du hvad vil du,men som sagt
billederne
bare flotte.
MVH
erland pillegaard
http://www.pillegaard.dk

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 15-12-01 15:30

> [...]

> jeg ville sætte pris på lidt kritik - på hjemmesiden er der en mailto-knap
> som med fordel kan benyttes til formålet.

Jeg synes din side er rigtig lækker, godt layout, og dejligt simpely
bygget op. Men en ting skinner i mine øjne, uden om billederne er der en
meget lys grå større eller mindre område. Jeg synes at farven skal
ændres til hvid.

Thomas Bach

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 24-12-01 01:40

> [...]

> bygget op. Men en ting skinner i mine øjne, uden om billederne er der en
> meget lys grå større eller mindre område. Jeg synes at farven skal

Hej thomas,
Jeg har helt bevidst lavet en smal grå ramme omkring billederne.
Billedrammen er 600*400 pixels og indenfor her ligger billederne. Grunden
til at jeg har lavet det på den måde er at det ellers ser meget forvirende
ud, når billederne skifter mellem højkants- og bredde-billeder.

Tak for de pæne ord,

Mvh jacob