Spørgsmål til TDC ADSL
Fra : Anon

Dato : 14-12-01 16:13

Jeg har lige at par hurtige...

1: Med NetXpress, kan man så selv konfigurere speedstreamrouteren som man kan med wol's Cisco 677?

2: Kan jeg får Nexpress uden fastnet?

3: Kan jeg i stedet få PROaccess uden fastnet hvis de ikke leverer netexpress uden jeg har fastnet?

På forhånd tak, og god jul!

--
Anon

To reply remove "NOSPAM"...

Fra : Klaus Rene Hansen

Dato : 14-12-01 16:33

Hvis du skal have noget TDC ADSL skal du have fastnet

Klaus

Fra : SA

Dato : 14-12-01 18:12

og så vidt jeg ved, så er Netexpress UDEN fastnet - skal bestilles seperat.

SA

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-12-01 13:04

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> 1: Med NetXpress, kan man så selv konfigurere speedstreamrouteren som
man kan med wol's Cisco 677?

Ja

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket