har fattet det nu
Fra : Palle Ravn

Dato : 14-12-01 15:59

Tak for hjælpen, jeg har forstået det nu. Og glæder mig til næste års spil.
Jeg har sendt oplysningerne, med personnummer.

/Palle

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-12-01 16:24

"Palle Ravn" <pallerav@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen, jeg har forstået det nu. Og glæder mig til næste års
spil.
> Jeg har sendt oplysningerne, med personnummer.
>
> /Palle

Af ren nysgerrighed......Er der nogen der har den fjerneste ide om hvad det
her handler om???

Dennis Lange

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-12-01 16:51

Dennis Lange skrev:

>Af ren nysgerrighed......Er der nogen der har den fjerneste ide om hvad det
>her handler om???

Ja, det har Palle Ravn. Det er jo lige det han siger.

PS. Det er nok en mail der er gået galt i byen.

--
Bertel

Fra : Palle Ravn

Dato : 14-12-01 17:29

skulle have været under nokiagame, længer nede af listen. Under

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-12-01 18:53

> skulle have været under nokiagame, længer nede af listen. Under

Bare rolig Palle,
jeg forstod meningen

Claus Rolsted

Fra : John K

Dato : 14-12-01 22:26

> Af ren nysgerrighed......Er der nogen der har den fjerneste ide om hvad
det
> her handler om???

Ja da :)

Mvh